problem z przyspieszeniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mateoss18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw paź 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KCH
Kontakt:

problem z przyspieszeniem

Post autor: Mateoss18 » wt mar 03, 2009 20:25

Witam, otóż od niedawna zauważyłem, że jak depne gaz do końca w moim TD, to do ok. 3000 obrotów auto zbiera sie fajnie, a po 3000tys obrotów nagle jest takie niby szarpniecie i auto mega muli, wolno sie zbiera, ale nawet nie zauważyłem kopcenia, co może być przyczyną? dodam że nie kiedy auto zbiera sie normalnie, a niekiedy dzieje sie właśnie takie coś;/;/ prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony wt mar 03, 2009 20:28 przez Mateoss18, łącznie zmieniany 1 raz.


mk1 1.5GX --> mk3 1.9TD --> mk4 1.6SR --> mk3 cabrio 1.8 ABS --> passat B5 FL

Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » wt mar 03, 2009 20:50

A kiedy wymieniałeś filtr paliwa?



Awatar użytkownika
Mateoss18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw paź 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KCH
Kontakt:

Post autor: Mateoss18 » wt mar 03, 2009 20:52

ok. tydzień temu


mk1 1.5GX --> mk3 1.9TD --> mk4 1.6SR --> mk3 cabrio 1.8 ABS --> passat B5 FL

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt mar 03, 2009 20:57

sugeruję spradzić manometrem ciśnienie doładowania , albo podiechac do servisu turbosprężarek podepna wskażnik i w czasie przejażdżki zobaczysz ile jest powietrza albo kupic takie coś na all , zamontować i obserwować .
powinno być przy 3rpm -0,8 bara.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Mateoss18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw paź 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KCH
Kontakt:

Post autor: Mateoss18 » wt mar 03, 2009 21:14

a gdzie dokładnie wpiąć manometr?


mk1 1.5GX --> mk3 1.9TD --> mk4 1.6SR --> mk3 cabrio 1.8 ABS --> passat B5 FL

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt mar 03, 2009 21:30

Wpinasz trójnik w wężyk zasilający LDA ,pomiędzy kolektorem ssącym a pompą wtryskową i podłączasz manometr do trójnika ,trójnik od spryskiwaczy szyb mógłby się nadać jak niemasz innego .Mozesz też podłączyć bez trójnika bezposrednio do kolektora ssącego odłączając wężyk od LDA ale wtedy niebędzie ci działało zwiększanie dawki przez LDA


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości