Phaeton V10 problem po wymianie silnika, brak mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Phaeton V10 problem po wymianie silnika, brak mocy
Witam wszystkich serdecznie.
Mam na imię Szymon i od roku jeżdżę Phaetonem V10 TDI, a właściwie jezdziłem.....
Niestety nieudolni mechanicy zniszczyli mi silnik( auto z przebiegiem 120 tys. odstawione na zwykłą zmianę oleju i filtrów- odbieram samochód- urwany wirnik turbiny i korbowód który zrobił sobie wycieczkę bokiem przez blok ), po długich walkach zakład wypłacił odszkodowanie. Czas leciał, auto stało 3 miesiące. W końcu zdobyłem drugi kompletny silnik, zamontowałem ale "coś" jest nie tak:
Auto jest totalnie zamulone, turbiny się nie załączają, jest przelewany paliwem bo mocno dymi no i pali 20l/100 przy max prędkości 100-120 km/h.
Odstawiłem auto do serwisu, tam magicy potrafią jedynie podpiąć laptopa i stwierdzić że brak komunikacji z turbinami oraz przepływomierzami, zamknąć maskę i na tym kończy się ich robota( i to ma być autoryzowany serwis- zaproponowali my naprawę usterki sposobem "wymieniamy wszystko po kolei, może coś trafimy").
I teraz moje pytanie i prośba: czy zna ktoś jakiegoś "magika" który potrafił by coś więcej zaradzić poza podłączeniem laptopa? A jeżeli już go podłącza to niech chociaż poitrafi coś nim zdziałać ;/
Najlepiej żeby był to ktoś z okolic Poznania ale nie widze też przeszkód aby zapłacić za dojazd
Pozdrawiam i dziękuję za wszelką pomoc
Mam na imię Szymon i od roku jeżdżę Phaetonem V10 TDI, a właściwie jezdziłem.....
Niestety nieudolni mechanicy zniszczyli mi silnik( auto z przebiegiem 120 tys. odstawione na zwykłą zmianę oleju i filtrów- odbieram samochód- urwany wirnik turbiny i korbowód który zrobił sobie wycieczkę bokiem przez blok ), po długich walkach zakład wypłacił odszkodowanie. Czas leciał, auto stało 3 miesiące. W końcu zdobyłem drugi kompletny silnik, zamontowałem ale "coś" jest nie tak:
Auto jest totalnie zamulone, turbiny się nie załączają, jest przelewany paliwem bo mocno dymi no i pali 20l/100 przy max prędkości 100-120 km/h.
Odstawiłem auto do serwisu, tam magicy potrafią jedynie podpiąć laptopa i stwierdzić że brak komunikacji z turbinami oraz przepływomierzami, zamknąć maskę i na tym kończy się ich robota( i to ma być autoryzowany serwis- zaproponowali my naprawę usterki sposobem "wymieniamy wszystko po kolei, może coś trafimy").
I teraz moje pytanie i prośba: czy zna ktoś jakiegoś "magika" który potrafił by coś więcej zaradzić poza podłączeniem laptopa? A jeżeli już go podłącza to niech chociaż poitrafi coś nim zdziałać ;/
Najlepiej żeby był to ktoś z okolic Poznania ale nie widze też przeszkód aby zapłacić za dojazd
Pozdrawiam i dziękuję za wszelką pomoc
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 21:33 przez Lisiu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
na forum pewno jest pare osób które sie znają na rzeczy i na pewno coś by zaradzily:) Miejmy nadziej ze sie odezwą .Lisiu pisze:czy zna ktoś jakiegoś "magika" który potrafił by coś więcej zaradzić poza podłączeniem laptopa?
Ostatnio zmieniony wt mar 03, 2009 09:39 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzisiaj moge już z pełną odpowiedzialnością powiedzieć że serwis Krotoski-Cichy w Poznaniu to totalna prowizorka, partactwo i zero fachowości!!!
Wg. ich "specjalisty" silnik jest złomem, koszt uruchomienia auta to 35 tys i nie dają żadnej gwarancji na to że auto w ogóle po tym pojedzie!!
Zadzwoniłem do znajomego który polecił mi warsztat w Ceradzu Dolnym( młody chłopak ale zupełnie inny standard pracy przy aucie niż w "serwisie"). Po 30 min[!!] auto działa jak należy, okazało się że zacięte były sterowniki od turbin, po rozruszaniu ich silnik chodzi jak nowy
Polecam tego fachowca w 100%, już nigdy w życiu żaden piep**ony serwis nie zobaczy mojego samochodu.
Ładne firmowe ubranie i płytki na ścianach to nie wszystko!!
Wg. ich "specjalisty" silnik jest złomem, koszt uruchomienia auta to 35 tys i nie dają żadnej gwarancji na to że auto w ogóle po tym pojedzie!!
Zadzwoniłem do znajomego który polecił mi warsztat w Ceradzu Dolnym( młody chłopak ale zupełnie inny standard pracy przy aucie niż w "serwisie"). Po 30 min[!!] auto działa jak należy, okazało się że zacięte były sterowniki od turbin, po rozruszaniu ich silnik chodzi jak nowy
Polecam tego fachowca w 100%, już nigdy w życiu żaden piep**ony serwis nie zobaczy mojego samochodu.
Ładne firmowe ubranie i płytki na ścianach to nie wszystko!!
turbinę zawsze można bardzo szybko załatwić bo to dość wrażliwy element... wystarczy np. wjechać w sporą kałużę, skąd woda trafi na rozgrzaną turbinę i w momencie mogą przydarzyć się jakieś cuda..vwlubek pisze:jak można w tak krótkim czasie doprowadzić do urwania wirnika turbiny i korbowodu??
co do korbowodu.. hmm.. zmęczenie materiału? wada konstrukcyjna? bo inaczej to chyba dość trudno jest doprowadzić do takiej awarii dobry, zdrowy silnik..
Jeśli chodzi o ten serwis to kto wie co tam robili, że tak silniczek załatwili.. może coś im się dostało do dolotu... spowodowało uszkodzenie korbowodu i zdążyło dostać się jeszcze do wydechu gdzie załatwiło turbo..
Ostatnio zmieniony ndz mar 08, 2009 00:31 przez EnJoy, łącznie zmieniany 1 raz.
jezeli jestes a sierakowa pod międzychodem proponuje przejechac sie do staszaka w dusznikach tam znaja sie na rzeczy.sam tam jezdze z moim golfem na przeglady i jest pelna profesjonalna obsluga ijezeli by byly wszystkie takie autoryzowane serwisy vw to by bylo super.sam jezdzilem z corsa do bonkowskiego w swadzimiu i tez byl totalny syf.w dusznikach serwisuje mojego golfa mozna swobodnie wejsc na warsztat i nie maja nic do ukrycia jak w poznaniu tam bym nie oddal nawet starego malucha :bigok:cenowo tez jest roznica pomiedzy poznaniem a dusznikami
Ostatnio zmieniony ndz mar 08, 2009 21:06 przez podol76, łącznie zmieniany 1 raz.
- Padre*Debart
- Ma gadane
- Posty: 218
- Rejestracja: pn kwie 27, 2009 23:54
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
No przykre.... Polecam też na przyszłość serwis pana Jana Sopy z Rydułtowy (a właściwie Czernica) www.sserwis.pl. Masz kawałek drogi, ale chyba lepszego fachowca od Phaetonów w Polsce nie ma a szczególnie w zakresie automatycznych skrzyni biegów. Sam tam serwisuję swojego Phaetona i z czystym sumieniem polecam ten serwis.
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 08:04 przez Padre*Debart, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 165 gości