Strona 1 z 2
Kontrolka świec zarowych, brak reakcji na gaz
: śr lut 25, 2009 12:55
autor: stillo
Witam,
Posiadam polo 1.9SDI
Rano odpalam samochod,zauwazylem ze jakby obroty na wolnych obrotach sa wyzsze,lekko ponad 1tys. Miga tez kontrolka swiec zarowych.Auto nie reaguje na gaz.
Jakie sa sposoby nie podlaczajac auta pod Vaga naprawy tego problemu.
Dodam ze auto stalo niecały tydzien pod domem a pogoda byla nie za ciekawa.Przed postojem auto jezdzilo bezproblemowo.
Jesli ma to jakies znaczenie,przez ten prawie tydzien ropy w baku mialem ok 1/4.
Czytałem na roznych forach ze jest mozliwe,że zasniedziały jakies styki od sterownika.
Podobno nie ma to nic wspolnego ze swiacemi zarowymi,bo wtedy silnik nie przelaczal by sie w tryb awaryjny.
Gdzie moge znaleść sterownik i co moge jeszcze sprawdzic?
: śr lut 25, 2009 12:57
autor: woojas25
coś ze sterownikiem silnika
: śr lut 25, 2009 12:59
autor: To_mas
stillo pisze:Jakie sa sposoby nie podlaczajac auta pod Vaga naprawy tego problemu.
jak to jakie kolega fachowiec juz napisał :
coś ze sterownikiem silnika
heh
choć ja bym bardziej obstawiał potencjometr gazu ale czy jest sens go wymieniać ?? skoro koszt większy niz podłączenie pod VAG'a a w dodatku jeśli to nie będzie to ??
: śr lut 25, 2009 13:05
autor: stillo
a wiecie moze gdzie sie ten sterownik znajduje? Moze faktycznie cos sie odlaczylo lub styk zaśniedzial
: śr lut 25, 2009 13:22
autor: woojas25
gdzies pewnie pod podszybiem ,może ta szyna co sie wpina nie dolga dobrze , a jak ci zapali to błyska kontrolka swiec żarowych?
: śr lut 25, 2009 13:23
autor: bongo
stillo, zrozum kolego że w takich autach śrubokrętem i kombinerkami nic się nie zdziała

Najpierw musi być diagnoza,a do tego niestety jest potrzebny komputer.
: śr lut 25, 2009 13:28
autor: stillo
po przekreceniu kluczyka gdy wszystkie kontrolki sie zapalaja to ta od swiec tylko zapala sie i zaraz gasnie i zostaje zgaszona.
Po zapaleniu auta po ok 10 sek zaczyna ona migac a auto wchodzi stopniowo na obroty do ok 1,1-1,2tys i tak zostaje.
a jakies dokladniejsza lokalizacja,z której strony i co trzeba zdjac.
: śr lut 25, 2009 13:45
autor: woojas25
jedz reką po węzyku podcisnieniowym co ci idzie z kolektora ssącego w kierunku podszybia, on idze do mapsensora w kompie ,komputewr powinien być gdzieś kolo filtra kabinowego pod podszybiem jak sie nie myle
: śr lut 25, 2009 23:58
autor: arturo
stillo pisze:Jakie sa sposoby nie podlaczajac auta pod Vaga naprawy tego problemu.
NIE MA takich sposobów. Najpierw trza podłączyć kompa a potem wziąć miernik i pomierzyć co trzeba.
Mozliwe że ECU zawilgotniało.
: czw lut 26, 2009 10:45
autor: homsky
stillo, jestes z Rybnika , skontaktuj sie z kolegą
sztomel -->
http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... le&u=42071 , moze jak chłopak znajdzie chwilke czasu to za przysłowiowe piwko podepnie Ci auto i bedzie wiadomo w większym przyblizeniu czego szukać
: czw lut 26, 2009 17:08
autor: jasiekp3
Witam Przerabiałem to samo w polo kombi 1.7 sdi Vag pokazał "Bląd czujnika położenia pedału przyśpieszenia a winna była zaśniedziała kostka przy
sterowniku, warto sprawdzić to była ta szersza kostka roboty niewiele nie zaszkodzi odpiąć wcześniej klemę
: pt lut 27, 2009 11:30
autor: stillo
VAG wykazal cos z potencjometrem gazu,naprawdopodobniej bede musial auto oddac do elektronika.
Sprobuje do poniedziałku pare rzeczy przeczyścić może cos sie uda zdziałać.
: pt lut 27, 2009 12:51
autor: To_mas
stillo, no to pokazał Ci to samo co koledze
jasiekp3, moze sprawdź tą wtyczke od ECU
stillo pisze:naprawdopodobniej bede musial auto oddac do elektronika.
ktoś kto nie ma vaga i sie nie zna na tym czyli byle jaki elektryk to sobie będzie mógł palcem w .... pogrzebać bo nic nie zrobi.
: wt mar 10, 2009 21:14
autor: Kajman TDI
Ja mam ten sam problem w Golfie Iv TDI 100km
moze mi ktos jasno wyjasnic co i jak trzeba sprawdzic??
Z Gory Dziekuje