Strona 1 z 1

Sharan 2001 1.9 TDI 130 Km brak mocy do 1800 obrtów

: śr lut 25, 2009 09:34
autor: deeay
pomocy!!! Mam Sharana 2001 rok model silnika ASZ silnik na pompowtryskach o mocy 130 km
zaistniały problem...
+podczas zapalania zimnego silnika trzeba kręcić 3x bo silnik po chwili gaśnie
+na postoju (bez włączonego biegu silnik normalnie się "zbiera" natomiast przy ruszaniu trzeba mieć ok 1800 aby udało sie ruszyć i innym wypadku gaśnie ;(
jak juz nabierze obrotów to rwie ziemie jak szalony ale średnia norma spalania >> 14 -17L/100km

auto stało w serwisie VW "fahowcy na ''dzień dobry'' wymienili przepływomierz powietrza
koszt 480 zł + 120 za samą obsługę po czym stwierdziłem ze zadniej różnicy nie ma ...
w odpowiedzi " TURBINA JEST DO WYMIANY" wybiłem katalizator a Turbinkę słychać teraz odrazu po uruchomieniu ...
udałem sie do serwisu juz z wybitym karalizatorem serwis stwierdza iz kont wtrysku jest zle ustawiony ;( pomocy juz nie wiem co robic... nie chce wymienic całego silnika

ponad to wymienione : paski filtry (olej + paliwo) pompka paliwa w zbiorniku działa

: śr lut 25, 2009 09:37
autor: PiotrusVW
o zle odpalanie w 90% odpowiedzialny jest kat wtrysku...ustaw go to moze i przyspieszanie sie poprawi

: śr lut 25, 2009 10:05
autor: roman58
Tu nie ustawisz kąta wtrysku.

Podepnij pod komputer jak wychodzą pompo wtryski.

: śr lut 25, 2009 10:09
autor: Pruszkowiak
roman58 pisze:Tu nie ustawisz kąta wtrysku.
W PD jest kąt sychronizacji wałków

: śr lut 25, 2009 10:27
autor: deeay
pod kumputerem pojakuje ze ok tylko norma powinna się miesic w przedziale 3-9 a jest 12 jade do innego serwisu zobaczymy co tam powiedzą ..

: śr lut 25, 2009 11:22
autor: homsky
deeay, spierdzielaj z tego serwisu puki nie jest za późno , jak juz serwis na dzieńdobry zaczyna od przepływomierza (bo to u nich zawsze jest lekarstwo na całe zło :panna: ) to nie masz co u nich dłużej szukać....

Jestes z Gdańska , umów sie z naszym forumowym kolegą rob555 , on Ci pomoże : http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... le&u=26573

[ Dodano: Sro Lut 25, 2009 10:24 ]
deeay pisze:auto stało w serwisie VW "fahowcy na ''dzień dobry'' wymienili przepływomierz powietrza
koszt 480 zł + 120 za samą obsługę po czym stwierdziłem ze zadniej różnicy nie ma ...
w odpowiedzi " TURBINA JEST DO WYMIANY" wybiłem katalizator a Turbinkę słychać teraz odrazu po uruchomieniu ...
udałem sie do serwisu juz z wybitym karalizatorem serwis stwierdza iz kont wtrysku jest zle ustawiony
Chyba mają czarodziejską kulę tylko chyba zepsutą bo co chwile co innego im mówi :helm:

: śr lut 25, 2009 11:38
autor: To_mas
homsky pisze:spierdzielaj z tego serwisu puki nie jest za późno ,
dokładnie zostawisz tam tyle kasy ze poźniej będziesz żałować a oni Ci po kolei będą wymieniać coraz to droższe podzespoły :P

: śr lut 25, 2009 12:17
autor: deeay
panowie własnie wróciłem z vw serwis nic ... w drodze powrotnej zajechałem jeszcze do znajomego "samouka" szukał patrzał i wynalazł orginalnie w tej budzie był silnik 85 kw czyli 116 km nie 96kw czyli 130km "włoskie świnie" zmienili silnik :( co najlepsze komputer jest od 116 nie od 130 tak wynika z jego numerów :( teraz rodzi sie pytanie czy w tym komputerze jest oprogramowanie do 116 czy 130 ??? jak to sprawdzić czy da sie wogóle wgarać do niego inne oprogramowanie???

: śr lut 25, 2009 13:12
autor: homsky
deeay, pisałem już wyżej , ale ty nie słuchasz .............

:dol: :dol: :dol: :dol: :dol: :dol: :dol: :dol:
rob555

: śr lut 25, 2009 13:21
autor: deeay
jade do rob 555 temat zamkniety