Wtryski z AHF do 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krazek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:14
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Wtryski z AHF do 1Z

Post autor: krazek1 » wt lut 24, 2009 18:33

Mam pytanie:
Czy te wtryski z AHF będą pasować do 1Z bez problemu tzn plug&play? Bo słyszałem że jest inny wtrysk sterujący



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » wt lut 24, 2009 18:48

wtyczke bedzieesz musiał ze starego przelutować bo tam jest nowsza ,obcinasz starą i lutujesz kolejność kabli obojetna



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » wt lut 24, 2009 22:46

woojas25 pisze:wtyczke bedzieesz musiał ze starego przelutować bo tam jest nowsza ,obcinasz starą i lutujesz kolejność kabli obojetna
Dokładnie.Kolejność dowolna łączenia kabli bo polaryzacja jest taka sama



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » wt lut 24, 2009 23:22

sprawdz sobie je najpierw na maszynie ciśnienowo



Awatar użytkownika
krazek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:14
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Post autor: krazek1 » śr lut 25, 2009 08:04

woojas25 pisze:sprawdz sobie je najpierw na maszynie ciśnienowo
Nie będę miał takiej możliwości



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » śr lut 25, 2009 09:58

po załozeniu zmieni ci siew lekko kąt wtrysku ,bedziesz musiał go przyspieszyc



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lut 25, 2009 12:36

woojas25 pisze:wtyczke bedzieesz musiał ze starego przelutować bo tam jest nowsza
w AHF przeważnie jest własnie starsza wtyczka prostokątna :)
woojas25 pisze:po załozeniu zmieni ci siew lekko kąt wtrysku ,bedziesz musiał go przyspieszyc
wcale nie musi się opóźnić bo cisnienia w AHF są takie jak w 1Z czyli 190/300

jeśli pompa sprawna to jest szansa ze kąt w ogóle się nie zmieni :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 78 gości