Strona 1 z 3
dziwny świst przy zmianie biegu
: sob lut 21, 2009 21:39
autor: rakutom
Od pewnego czasu wkurza mnie dziwny świst powietrza.
Jest on słyszalny przy zmianie biegów, coś w stylu "ujścia powietrza"
przy niskich obrotach b.dobrze słyszalny
przy zmianie biegów w okolicach 3,0 - 3,5k obrotów ledwo słyszalny.
Co może byc tego przyczyną??
Po za tym, że mnie to wku.... to z autem nic się nie dzieje.
: sob lut 21, 2009 21:44
autor: Robsson
może być ze turbina sie odzywa,przy każdym wysprzegleniu jest takie zjawisko.Jak zaczyna gwizdać to juz nie dobrze
: sob lut 21, 2009 21:59
autor: uysy
popruta złaczka elastyczna?
: ndz lut 22, 2009 11:44
autor: rakutom
uysy pisze:popruta złaczka elastyczna
jaka średnica będzie u mnie w golfie?
[ Dodano: 28 Lut 2009 09:32 ]
Byłem dzisiaj u tłumikarzy i niestety, a może na szczęście wydech jest w stanie idealnym, złączka też. Także odswierzam temat i szukam przyczyny dalej
: śr lut 17, 2010 11:13
autor: konradoo
mam to samo , znalazles przyczyne ?
: śr lut 17, 2010 11:24
autor: rakutom
konradoo, niestety nie znalazłem przyczyny, tak jeżdże cały czas i już się przyzwyczaiłem..
zawsze można sobi tłumaczyć że ma się
Blow off
: śr lut 17, 2010 11:27
autor: konradoo
obiło mi sie o uszy ze to moze byc zawor EGR
: śr lut 17, 2010 11:29
autor: rakutom
konradoo, tego nie sprawdzałem, zająłem się wydechem i dolotem z IC do turbo.
Ale w takim razie sprawdzę EGR.
Dzięki
: śr lut 17, 2010 15:02
autor: mahos
Może wysypał Ci sie KAT , wydech stał sie bardziej przelotowy i słychać upust...
sprawdź z ciekawości jak juz nic nie pomoże
: śr lut 17, 2010 15:29
autor: rakutom
mahos, u mnie KAT`a już nie ma od jakieś pół roku, świsty pojawiły się wcześniej, wycięcie go nic nie zmieniło
: śr lut 17, 2010 19:26
autor: sławomir
tez mam ten swist przy wciskaniu sprzegla, ale nie wiem co to jest
: śr lut 17, 2010 20:30
autor: raczyk2
Panowie też to mam a pojawiło a konkretnie jak zdjąłem wężyk podciśnienia z zaworu EGR Turbinę słychać swoją droga a to jest oddzielny dźwięk. U mnie pojawia się kiedy gwałtownie przyspieszam i następuje zmiana biegu. (przetrzymanie pedału gazu w stałej pozycji przez chwile przed zmianą biegu niweluje ten świst) tak jak pisze rakutom niskie obroty = swist jest, wysokie = prawie go nie ma. Kata też nie mam a turbawka nowa wiec to napewno nie ona.
: śr lut 17, 2010 20:38
autor: bongo
A tam,pieprzyć to
Mi też gwizda,ale poza tym autko lata jak szalone
: śr lut 17, 2010 21:14
autor: doggie
bongo pisze:
Mi też gwizda,ale poza tym autko lata jak szalone
i o to chodzi, mi też "gwizda" w zakresie 1500-1800 rpm a auto chodzi jak ta lala