Strona 1 z 1

MK 4 1.9 TDI 90KM, tryb awaryjny

: śr lut 18, 2009 10:24
autor: asystent
Witam
Mam pytanie bo już nie wiem co jest grane. Czytam Wasze wypowiedzi na temat trybu awaryjnego i mam parę pytań. Przeczyściłem przepływkę był taki syf że szok. Po wyczyszczeniu autko wpadało w tryb awaryjny tylko raz. Po zatrzymaniu się, wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu silnika autko już nie wpadało w tryb awaryjny i śmigał 180km/h (co prawda długo tego nie testowałem bo nie ma gdzie). Co zauważyłem że jak jest zimno na dworze przy obecnej pogodzie autko wpada w tryb awaryjny nawet przy 2,3(5) tyś obrotów/min. Jak jest ciepło wpada w tryb awaryjny przy 150/160 km/h przy 3,5 tys obrotów, nie tak jak ludzie tutaj opisują że przy 3tys/obr. Co ciekawe ostatnio zauważyłem że jak wpadnie w tryb awaryjny obrotomierz kręci tylko do równych 3tyś/obrotów.

Moje pytanie czy to rzeczywiście są zapieczone prowadniczki w turbinie ?
Czy rzeczywiście są to prowadniczki, czy może coś z układem chłodniczym, dodam że jeden najdłuższy wąż był uszkodzony i jest wstawiona rureczka, ale po tym nie było problemów i po przeczyszczeniu przepływki szedł 170km/h.

Już nie wiem nic i zgłupiałem.

: śr lut 18, 2009 10:41
autor: SToRM
asystent pisze:Przeczyściłem przepustnicę
jaka ty przepustnice czysciles? :goof:

: śr lut 18, 2009 10:48
autor: asystent
SToRM pisze:
asystent pisze:Przeczyściłem przepustnicę
jaka ty przepustnice czysciles? :goof:
Sorki przepływkę

: śr lut 18, 2009 11:03
autor: t0mal
Możliwe, że to przeładowanie, teraz na dworze jest chłodniej, stąd turbo wiecej dmucha i notlauf pojawia sie wczesniej.

Idz do bagarznika i podaj oznaczenie silnika to bedzie pomocne.

: śr lut 18, 2009 12:03
autor: asystent
t0mal pisze:Możliwe, że to przeładowanie, teraz na dworze jest chłodniej, stąd turbo wiecej dmucha i notlauf pojawia sie wczesniej.

Idz do bagarznika i podaj oznaczenie silnika to bedzie pomocne.

ALH ze zmienną geometrią.

: śr lut 18, 2009 14:09
autor: t0mal
Być moze kierownice do czyszczenia, sprawdź sztange czy sie rusza, zrób logi i wrzuć na forum diagnostyka to bedziesz miał pewność.

: śr lut 18, 2009 15:49
autor: asystent
t0mal pisze:Być moze kierownice do czyszczenia, sprawdź sztange czy sie rusza, zrób logi i wrzuć na forum diagnostyka to bedziesz miał pewność.
Ile taka przyjemność mniej więcej może kosztować u mechanika ?
Sam jak czyściłem przepływkę okręciłem turbinę, ale nie mogłem się do niej dostać i poskładałem od nowa.

Ps.
Ale tak czy tak kupię sobie urządzenie do robienia logów. Proszę o polecenie/doradzenie urządzenia do MK 4

Z góry dziękuje