Strona 1 z 2
Nie dymi, nie stracił mocy, nie hałasuje a ubywa oleju.....
: wt lut 17, 2009 17:39
autor: czyzaczek
Witam kolegów....
A więc, nadal wykapuje olej z intercoolera. A znika powoli na bagnecie (tj. od wymiany, ok 4 tys. km ubyło jakieś 4 mm na bagnecie).
Sprawdziłem odmę, sprawdziłem intercoolera i połączenia wyglądają na całe i szczelne!! A objawy nadal nie ustąpiły. Autko zachowuje się idealnie. Ma swoje osiągi, nie kopci ani po uruchomieniu ani po butowaniu... A kapać z intercoolera zaczyna tylko po długich trasach!!!! Jak jeżdżę po mieście to nic nie kapie..... Dzwoniłem po kilku warsztatach od turbin i w kilku powiedzieli mi, że nie ma sensu jeszcze wymieniać turbiny.....
Więc nie wiem teraz co mam robić.... CZY KTOŚ JEST W STANIE JESZCZE COŚ DORADZIĆ????
: wt lut 17, 2009 17:42
autor: souler
przyszla kryska na matyska. trzeba sie suszarce przyjrzec z bliska, a dostep badziewny.
: wt lut 17, 2009 17:44
autor: bongo
czyzaczek pisze:Dzwoniłem po kilku warsztatach od turbin i w kilku powiedzieli mi, że nie ma sensu jeszcze wymieniać turbiny.....
Tak na telefon to stwierdzili?
![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)
: wt lut 17, 2009 17:51
autor: czyzaczek
bongo pisze:czyzaczek pisze:Dzwoniłem po kilku warsztatach od turbin i w kilku powiedzieli mi, że nie ma sensu jeszcze wymieniać turbiny.....
Tak na telefon to stwierdzili?
![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)
Bongo, właśnie tak.... Przed chwilą nawet gadałem z gościem ze świętokrzyskiego (nie chcę robić antyreklamy.... albo reklamy!!!!) i powiedział, że to, że cieknie to jest problem, znaczy, że układ jest nie szczelny i koniecznie trzeba uszczelnić, a nie, że turbina padła.... Że jakby turbina siadła to by wysysał 1 litr na 10 sekund.... A, że tak w ogóle to panikuję, bo takie zużycie oleju to norma.... Więc mam sobie uszczelnić układ a nie czepiać się turbiny narazie...
Co wy na taką teorię????
: wt lut 17, 2009 17:56
autor: bongo
czyzaczek,To według tego gościa jak uszczelnisz układ to nie będzie kapało,tak?Tylko że cały olej będzie się zbierał w icku i dolocie,jak zassie to dopiero jaja bedą...
: wt lut 17, 2009 18:00
autor: czyzaczek
Tak.... Nie wiem co robić... W tym miesiącu już nie mogę sobie pozwolić na wydatek rzędu 1400 zł
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
A autko i tak ujeżdżam w tydzień co najmniej 800 km.....
Jakby turbina puszczała olej to auto by nie dymiło? Nie straciło by mocy?
: wt lut 17, 2009 18:03
autor: souler
turbina do samego konca moze dzialac ok, az nagle bedzie dup i chmura dymu za toba. pojda sobie uszczelnienia, a ona dalej bedzie swietnie dmuchac. takie to wypadki im sie zdarzaja. puszcza olej widocznie. jedyne wyjscie zbierac kase, modlic sie i spokojnie jezdzic, bez overboostow.
: wt lut 17, 2009 18:55
autor: czyzaczek
Dzięki koledzy za dobre słowo
Wszelkie inne porady/doświadczenia mile widziane....
: wt lut 17, 2009 19:27
autor: piter_s
twierdzisz ze po 4tys poszło z 4mm na bagnecie, a miarka ma chyba z 15mm, mysle ze nie ma tragedii i nie ma co panikować, w dieslu jeszcze te warunki zimowe to chyba norma.
kolesie piszą ze od wymiany do wymiany czyli ok 10tyś. stan na miarce spada do zera i sie nie przejmuja i śmigają, przetłoczenie na miarce to ok 1l, mylsle ze nie jest żle bo tyle jest przewidziane na zużycie dieslu.
jak by turbo ssało to by więcej piło i dymka byś puszczał non stop na zimnym czy ciepłym.
[ Dodano: Wto Lut 17, 2009 18:29 ]
dla ciekawości fiat uno benzyna 900cc w książce obsługi pisze ze zużycie od wymiany do wymiany może być do 2l
![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)
: wt lut 17, 2009 19:52
autor: souler
piter_s pisze:dla ciekawości fiat uno benzyna 900cc w książce obsługi pisze ze zużycie od wymiany do wymiany może być do 2l
łee vw zaklada 1.5 litra na 1000km. honda tez. ot gwarancja...
: wt lut 17, 2009 20:17
autor: piter_s
souler pisze:łee vw zaklada 1.5 litra na 1000km. honda tez. ot gwarancja...
na 1000km
![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)
: wt lut 17, 2009 21:05
autor: miras 33
ja mam 300 tyś w tym przejechałem 50 tyś i tak jak ty mam taką kropelkie oleju na połączeniu z ic od początku. jak nie butuje to na 10000 tyś starczy to na bagnecie a jak go ćwiczę w trasie to muszę dolać od wymiany do wymiany zdarzyło się ok0,3l.silnik pracuje cicho
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
.daj sobie spokój nie szukaj dziury w całym u ciebie jest ok jak masz za duzo kasy to ja wiem jak ją dobrze wydać
![Partyman :partyman:](./images/smilies/icon_pidu.gif)
pozdrawiam
: wt lut 17, 2009 21:09
autor: czyzaczek
miras 33 pisze:ja mam 300 tyś w tym przejechałem 50 tyś i tak jak ty mam taką kropelkie oleju na połączeniu z ic od początku. jak nie butuje to na 10000 tyś starczy to na bagnecie a jak go ćwiczę w trasie to muszę dolać od wymiany do wymiany zdarzyło się ok0,3l.silnik pracuje cicho
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
.daj sobie spokój nie szukaj dziury w całym u ciebie jest ok jak masz za duzo kasy to ja wiem jak ją dobrze wydać
![Partyman :partyman:](./images/smilies/icon_pidu.gif)
pozdrawiam
Poprawa humoru też mile widziana
A co do kasy to proponuję kurs polskiego
![Partyman :partyman:](./images/smilies/icon_pidu.gif)
-----konstrukc
Je
: wt lut 17, 2009 21:18
autor: miras 33
wiem wiem już dawno miałem to poprawić
![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)