Zmiana zegarów...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Markus20wawa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 17:23
Lokalizacja: warszawa

Zmiana zegarów...

Post autor: Markus20wawa » wt lut 17, 2009 10:56

Witam wszystkich... Mam pytanie dotyczące zmiany zegarów. Posiadam normalne zegary z 1/2 fis ale zepsuty jest i zakupiłem zegary takie same z 1/2 fis ale ze srebrnymi ringami (SE)
Pochodzą one od takiego Golfika (101km 2003r) jak mój (101km 2001r) tylko mój posiada kontrole trakcji a tamten nie wiem i moje pytanie brzmi czy wszystkie Zegary posiadały kontrolkę od trakcji??? :crazy:



Tommi029
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn maja 19, 2008 18:55
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: Tommi029 » wt lut 17, 2009 11:56

Kontrola trakcji ma nic do rzeczy.
Po pierwsze to porównaj oznaczenia tych zegarów.
Powinno chodzi bez problemu.
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 11:58 przez Tommi029, łącznie zmieniany 1 raz.



Markus20wawa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 17:23
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Markus20wawa » wt lut 17, 2009 12:06

ale te nowe dopiero będę miał w piątek a słyszałem że oznaczenia są mniej ważne bo i tak trzeba je zaprogramować kompem... Nie znam się za bardzo na tym...



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » wt lut 17, 2009 13:58

Kolego oznaczenia są ważne bo liczniki muszą być takie same jeśli chodzi o szynę can (OBA Z ALBO OBA BEZ). Jeżeli w numerze zegarów jest 919 to bez CAN jak 920 to z CAN. Po drugie ważne jest czy jest immo 2 czy immo3. Jeżeli stare to immo2 a nowe to immo3 to podobno nie ma problemu ale gorzej w drugą stronę. Ja będę dzisiaj zmieniał zegary w Passacie B5 (z CAN'em) na zegary z B5FL (też z CAN'em) to zobaczę co się będzie działo. Komp (VAG-TACHO) potrzebny Ci jest, żeby zczytać PIN ze starych i nowych zegarów aby można było je programować i zgrać kluczyki z immo.

No myślę, że trochę rozjaśniłem.

Pozdrawiam


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Markus20wawa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 17:23
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Markus20wawa » śr lut 18, 2009 09:18

No troszkę te nowe maję 920 a moje nie wiem za bardzo :crazy: a moje stare podobno mają immo 3... Mam nadzieje że wszystko będzie ok..



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » śr lut 18, 2009 15:29

To jak nie wiesz jakie masz zegary to podłącz VAGA wejdź w instruments i zobaczysz jakie masz zegary (lepiej żebyś miał 920 z CAN'em).

Pozdrawiam


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Markus20wawa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 17:23
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Markus20wawa » czw lut 19, 2009 12:11

Nie wiem czy to reguła ale jak szafa jest do 260 i jest fis to na ogół są to 920 ale nie wiem w weekend się okaże.........



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » czw lut 19, 2009 14:55

nie widzialem jeszcze w golfie lub borze po 2000 r zegarów bez can.
Tak ze u ciebie tez wszystko po can idzie



Markus20wawa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 17:23
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Markus20wawa » czw lut 19, 2009 21:32

Dzięki uspokoiłeś mnie troszkę... Mam nadzieje że wszystko będzie w porządku...
Zegary już przyszły czekam na sobotę żeby to wszystko porobić.... Mam nadzieje że maja moje ten can.....

[ Dodano: 21 Lut 2009 15:13 ]
Chciałbym odświeżyć temat bo mam problem ze zmianą tych zegarów........
Moje to Moto Meter 1J0920826A
A nowe to 1J5920826C

Problem polega na tym że nie mogę odpalić samochodu na nowych zegarach, a nie moge tez sie zalogować w nich... Byłem u elektronika i tez nici proszę o szybkie porady....

Z góry dziękuje........

[ Dodano: 21 Lut 2009 15:14 ]
Chciałbym odświeżyć temat bo mam problem ze zmianą tych zegarów........
Moje to Moto Meter 1J0920826A
A nowe to 1J5920826C

Problem polega na tym że nie mogę odpalić samochodu na nowych zegarach, a nie moge tez sie zalogować w nich... Byłem u elektronika i tez nici proszę o szybkie porady....

Z góry dziękuje........



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości