Po wymianie pompy wtryskowej gorzej chodzi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Po wymianie pompy wtryskowej gorzej chodzi
Wymieniłem ostatnio pompę wtryskową w moim MK3.Widać że nie była regulowana bo plomby na śrubach są nieruszone.Ustawiono kąt wtrysku ale coś nie bardzo chodzi porównując do starej.Poprzednia pompa była elastyczniejsza,czuć to było "pod pedałem gazu".Tu jest nieco inaczej.
Może błąd tkwi w tym, że ta nowa pompa ma założony ten mały teleskop na cięgle gazu, stara miała zdjęty.Może właśnie ten teleskop zmusza do mocniejszego wciśnięcia pedału gazu?
Co wy na to?
Może błąd tkwi w tym, że ta nowa pompa ma założony ten mały teleskop na cięgle gazu, stara miała zdjęty.Może właśnie ten teleskop zmusza do mocniejszego wciśnięcia pedału gazu?
Co wy na to?
Wrażenie jest takie jakby auto było przyduszone,mdłe.Wrażenia z jazdy dość ubogie, mimo że to diesel powinien być żywszy.Ale jak ruszę śrubę z dawką to będzie więcej palił a wydaje mi sie po wskaźniku paliwa że właśnie teraz coś więcej pali.Dziś dokładnie sprawdzę ile pali bo na full zatankowałem.Czy samemu można jakoś w miarę rozsądnie ustawić tą śrubę dawki paliwa?
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 10:25 przez DEPESZ, łącznie zmieniany 1 raz.
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Można do granic dymienia, tak żeby minimalnie dymił [wtedy dawka jest troche większa od serii]DEPESZ pisze:Czy samemu można jakoś w miarę rozsądnie ustawić tą śrubę dawki paliwa?
sprawdź jeszcze czy po dodaniu gazu na max, dzwignia gazu opiera się na srubie od max obr, [możesz mieć linke gazu źle wyregulowaną i dzwignia gazu nie przesówa się do końca]
[ Dodano: 17 Lut 2009 10:07 ]
z dawką poaliwa to ostrożnie, proponował bym regulacje w krokach np o 1/6 obr śruby,
po zwiększeniu dawki mogą się zwiększyć obr biegu jałowego, i zmienić się szybkość schodzenia z obrotów..
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
to zwykły Diesel , bez turbo. Po zwiększeniu dawki, może mniej spalić????
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 11:18 przez DEPESZ, łącznie zmieniany 1 raz.
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
DEPESZ, chodzi o dymienie na czarno.
Podczas jednostajnej jazdy (ta sama predkosc obrotowa silnika) nie powinno w ogole dymic na czarno. Po wcisnieciu sandala do podlogi jest dopuszczalne lekkie podkapcanie. Niedopuszczalne jest dymienie jak z komina. W 1.9D to pewnie nie ma nawet splywu oleju na denka tlokow takze podlanie ekstremalnej ilosci paliwa moze spowodowac wypalenie dziur w tlokach cho w niektorych przypadkach nawet splyw oleju nie pomoze
Podczas jednostajnej jazdy (ta sama predkosc obrotowa silnika) nie powinno w ogole dymic na czarno. Po wcisnieciu sandala do podlogi jest dopuszczalne lekkie podkapcanie. Niedopuszczalne jest dymienie jak z komina. W 1.9D to pewnie nie ma nawet splywu oleju na denka tlokow takze podlanie ekstremalnej ilosci paliwa moze spowodowac wypalenie dziur w tlokach cho w niektorych przypadkach nawet splyw oleju nie pomoze
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 135 gości