Strona 1 z 1

Pompa wtryskowa wycieki

: pn lut 16, 2009 21:35
autor: goryl3
Witam

Cieknie mi pompa pod sprezynami tej wajchy od zwiekszania obrotów.
Wiem ze tam jest jakas tulejka i simmering, gdzie mozna to kupic i czy ciezko to wymienic ?
Cos sie przestawia/ustawia przy wymianie ? wiem ze moglbym wyciagnac wszystko i kupowac na czesci ale nie mam zabardzo na to czasu i chcialbym odrazu kupic wszystko i zmienic.

Pompa z grzybkiem - silnik AAZ

Pozdrawiam
Paweł

: pn lut 16, 2009 21:43
autor: To_mas
wymienia sie prosto (jak dal mnie)
taki simmering to kupisz w każdym motoryzacyjnym raczej koszt niewielki nawet nie 1zł chyba...

tu masz krok po kroku jak rozmontować górę pompy:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100486&start=0
zatrzymujesz sie przy pkt 12 tam jest bolec z simmeringiem :)) wymieniasz i składasz wszystko :)

i tutaj na 2 foto widać bolec a na nim gumowy czarny malutki oring :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=76874&start=0

: pn lut 16, 2009 21:44
autor: ranczer56
Kup olwing itulejke do pompy Boscha sa 2 rodzaje dluga i krotka umow sie w sklepie wez dwie ajedna pozniej zwrocisz przy rozbieraniu zaznaczaj polozenie poszczegolnych elementow i uwazaj na sprezyny dosyc mocne.kup odrazu szczelke pod pokrywke pompy.nieskomplikowana operacja ale bedzie upierdliwa jak tego nie robiles. Powodzenia.

[ Dodano: 16 Lut 2009 21:46 ]
Wymieen tylko olwinga i tulejke nic wiecej nie reguluj.Bo skoro citylko ciekla nie szukaj dziury w calym

: ndz mar 01, 2009 22:41
autor: Bordos
A ma ktoś może wymiary tej tulejki miedzianej ?

: ndz mar 01, 2009 23:32
autor: piotreko28
kup w sklepie motoryzacyjnym komplet naprawczy do tego, ja juz kupowałem i w zestawie jest tulejka mosieżna, oring i oring pod głowice pompy, zapłacilem za to jakies 25zł.

: ndz mar 01, 2009 23:35
autor: goryl3
Tylko ze sa 2 zestawy naprawcze, z dluzsza i krotsza tulejka...

: pn mar 02, 2009 20:56
autor: ranczer56
Albo musisz roebrac najpierw i kupic albo umowic sie wsklepie ze pozniej zwrocisz jedezestaw [tulejke ] krotka lub dluga..Zalezy jak daleko masz do sklepu motoryzacyjnego.Powodzenia.Efekt po naprawie murowany a to cieszy.

: wt mar 03, 2009 21:52
autor: goryl3
Wziałem sie za wymiane tej tulejki dzis, ja mam troszke inna pompe niz ta na zdjeciu, wiec połowa opisu nie pasowała, trzeba bylo dodatkowo odkrecic inne elementy (nieopisane), potem wszystko złożyłem, odpaliłem bez problemu, tylko teraz jest tak ze jak sie wcisnie gaz czy to na luzie czy na biegu to obroty spadaja bardzo powoli albo zatrzymuja sie w miejscu i trzeba dopiero przyhamowac silnikiem zeby spadly, podejrzewam jeden element przez ktory to sie dzieje ale na rano umowilem sie u znajomego pompiarza wiec juz nic nie grzebie.

Wszystko niby proste ale.....

[ Dodano: 04 Mar 2009 14:44 ]
Obrazek

wie ktos do czego jest ta dzwignia zaznaczona w kółku ?

[ Dodano: 04 Mar 2009 20:51 ]
Bylem dzis u pompiarza, ale to co on zrobil to wogole byl smiech na sali, meczyl sie 5 godzin i jak od niego wyjechałem bylo jeszcze gorzej niz jak przyjechalem, niskie obroty mial w granicach 1500-1600 obr, ledwo co jechal i wkrecal sie na biegu do 2,5 tys... Chcial wyciagac pompe ale powiedzialem zeby skrecil wszystko i pojechalem do domu. Dzwonilem do jednego majstra od pomp to powiedzial ze zrobi ale raczej trzeba wyciagac pompe, dzwonie do serwisu " TURBO DIESEL" to powiedzieli ze tak starych pomp nie robia.... Pojechalem do auto-mechanika jakiegos, to powiedzial ze on nie ustawi bo nie ma czym i dal mi namiary na goscia co robi pompy b. dobrze ale musi miec wyciagnieta.... Wkurzylem sie, wjechalem do garazu, rozkrecilem wszystko jeszcze raz, poskladalem wszystko dokladnie, ustawilem dawke paliwa i smiga :bigok: a wszyscy mi chcieli auto rozbierac :grrr: :grrr: :grrr: