Strona 1 z 1

jakie pierścienie najlepiej. nowy tlok jaki kupić...

: ndz lut 15, 2009 15:45
autor: JABcok20
witam. mam do wymiany komplt pierścienie i musze wymienić jeden tłok.

http://moto.allegro.pl/item540776425_tl ... lnika.html

czy taki tłok o wartości nominalnej jak moja jest coś wart? czy może lepiej kupić używke?

pierścienie najlepszej firmy to goetze?

[ Dodano: Nie Lut 15, 2009 15:04 ]
dzwonilem do faceta i sam!!!! tłok do td 1.6 kosztuje 120zł. a do zwykłego diesla 25. ale różnica??????

: ndz lut 15, 2009 16:11
autor: J.B.S.
Wydaje mi się że tłok dobrej firmy kpl. kosztuje 150 zł . A to to ja niewiem co to za firma więc nie polecam.Mahle, Kolbenschmit , Nural- geotz te znam jak i polecam. Pierscienie tych firm rownież są bardzo dobre

: wt lut 17, 2009 21:13
autor: ranczer56
Komplet tlok +pierscienie sworzeń do sil 19TD typAAZkosztuje 180zl.

: wt lut 17, 2009 21:41
autor: miras 33
nie wiem co yo za tłoki ja na twoim miejscu wolał bym założyć używany tłok oryginał a nie jakąś chińszczyzne i wtedy te pierścienie goetza bynajmniej będziesz miał pewność ze tłok nie spuchnie jak mu będziesz butował .Także temat zeka a z tymi tanimi podróbkami to rożnie bywa?

: wt lut 17, 2009 21:44
autor: Lukas-182
Tłok do 1.6D kosztuje 180zł (firmy Nural) i taki polecam kupić...
A tłok od 1.6TD kosztuje 200zł także firmy Nural...

Jakiej firmy są te tłoki co ci gościu przez telefon podawał, bo coś tanio , a 25zł za tłok od 1.6D to przesada :)

Co do pierścieni to polecam firmy Goetze, komplet na jeden tłok kosztuje około 40zł...Sam śmigam na tłokach Nural i pierścieniach Goetze w moim 1.6TD JP ;)

: wt lut 17, 2009 23:04
autor: szatanek
Tłoki na fotce lezą na pudełkach mahle ale co faktycznie przyjdzie w paczce to niewiadomo pewnie jakieś no name. W orginałach MAHLE napis jest wyciśnięty wewnatrz tłoka.

: czw lut 19, 2009 09:13
autor: tberent
JABcok20, Kolbenschmit + Goetze = banan na twarzy

: czw lut 19, 2009 11:01
autor: roman58
Tak samo będzie chodził na używanym tłoku jak i na nowym a kasa ci zostanie na pierścienie.

: czw lut 19, 2009 21:13
autor: ranczer56
A nikt sie nie pyta w jakim sa stanie tloki czy niema nadpalen na tlokach jak wymiarowo wygladaja kanaly pierscieniowe czy niema zbytnich luzów a przeciez to bardzo wazne.

: czw lut 19, 2009 23:28
autor: tberent
ranczer56, wydaje mi sie ze pytanie bylo o jakość części a to o czym mowisz to chyba jasne ze trzeba brać pod uwage nadwymiary

: pt lut 20, 2009 09:17
autor: roman58
Ranczer56 szlif w tych silnikach jest co 0.50mm to chyba nie da się założyć do nominalnego i uszczelka już idzie po szlifie.