Strona 1 z 2

jak kupic uzywane turbo

: czw lut 12, 2009 17:23
autor: ajurczuk
padło mi turbo mam okazje kupic uzywane podobno w dobrym stanie w miare przystepnej cenie jak moge je sprawdzic zeby sie nie wkopac sa na to jakies sposoby

: czw lut 12, 2009 18:22
autor: sagon
Sprawdz luzy na wirniku,tak z jednej, jak i z drugiej strony.Jeżeli jest duzy,toturbina raczej nadaje sie do regeneracji.
Możesz też przyjżeć się wirnikom,czy nie mają jakiś ubytków.
Wiesz,tak wizualnie,to więcej nie sprawdzisz.Jeżeli wiesz,że pochodzi z pewnego zródła,to nie pozostaje nic innego,jak kupować.

: czw lut 12, 2009 19:21
autor: piter_s
za ile możesz zakupić???, regeneracja 600pln, a vnt ok 700-800, i wiesz ze polata na niej dłużej jak używka.

: czw lut 12, 2009 19:25
autor: piotrekgal
piter_s pisze:a vnt ok 700-800, i wiesz ze polata na niej dłużej jak używka.

do VNT trzeba liczyc sie z rzeźbą pod kawalkiem karoserii zwana maską takze znow dodatkowe koszta.

: czw lut 12, 2009 19:35
autor: piter_s
piotrekgal pisze:do VNT trzeba liczyc sie z rzeźbą pod kawalkiem karoserii zwana maską takze znow dodatkowe koszta.
tzn???

: czw lut 12, 2009 19:37
autor: ajurczuk
moge kupic za 500 zł a regeneracja w moich stronach to kosz ok 800 zł

: czw lut 12, 2009 19:41
autor: piter_s
powiem ci osobiście ze wolałbym regenerowane, ale dobrze zrobione w renomowanej firmie, chyba ze masz pewność ze kupisz dobrą turbinę o przebiegu np. do 100tyś, to można sie pokusić, ale są też przypadki ze turbinki wysiadaja po 50 tyś przy złym uzytkowaniu.

a sprawdzić to możesz wzrokowo, chyba ze na maszyne dasz do testów.
zobacz na luz i wirnik tak jak koledzy piszą, no i jak jest zasrana olejem to daj sobie spokój, uszczelnienie jest do bani.

: czw lut 12, 2009 20:03
autor: piotrekgal
piter_s pisze:piotrekgal napisał/a:
do VNT trzeba liczyc sie z rzeźbą pod kawalkiem karoserii zwana maską takze znow dodatkowe koszta.

tzn???
w przypadku AAZeta

: czw lut 12, 2009 20:05
autor: piter_s
[ Dodano: Czw Lut 12, 2009 19:05 ]
piotrekgal pisze:w przypadku AAZeta
ale zle mnie zrozumiałeś, ja pisze koledze ile regeneracja turbiny a nie przeróbka na vnt :bajer:

: czw lut 12, 2009 20:08
autor: piotrekgal
ale zle mnie zrozumiałeś, ja pisze koledze ile regeneracja turbiny a nie przeróbka na vnt
OK :) zwracam honor.
Sorry za OT

: czw lut 12, 2009 20:12
autor: piter_s
piotrekgal pisze: OK :) zwracam honor.
Sorry za OT
:pub:

: czw lut 12, 2009 21:24
autor: bradley
piotrekgal, a z ciekawosci jaka ta turbine kupujesz za 500zl?
Ja mam KKK K14, pochodzi wg sprzedawcy z omegi 2.3TD, luz poprzeczny nie wystepuje, wzdluzny wyczuwalny pod palcem, "na palec bo nie oko" 0,5mm-1mm. Lopatki cieplej strony ok, lopatki zimnej w miare, lekko nadszczypane. Jakbys byl zainteresowany to daj znac, napewno sie dogadamy :P

: czw lut 12, 2009 21:33
autor: arwam
turbo może mieć nie wiekie luzy poprzeczne ale nie ma prawa być luzu wzdłuż osi wirnika jak ma luz wzdłużny to szrot

: czw lut 12, 2009 21:54
autor: ajurczuk
no własnie siedzi u mnie kkk ale nie wienm dokładnie jaka chyba k 14 mechanik mowi ze to 03 :)