Strona 1 z 2

SB a JR

: pn lut 09, 2009 10:46
autor: Maślak
Witam, nie wiem czy w dobrym temacie to pisze ale sprobuje. mam silnik JR ktory juz niestety jest na wykonczeniu szykowalem sie do kapitalki ale jak wszyscy wiem to malo nie kosztuje ale trafil sie dół silnika SB czyli blok tłoki wał pompa oleju, chodzi mi o to czy od JR-a podejdzie pompa wtryskowa czy wtryski adza rade i czy to wszystko da rade pozniej poskladac zeby jezdzilo jakos.......?? w skrócie---dół silnika SB a góra czyli głowica, pompa wtryskowa alternator i cały inny osprzet od JR.

: pn lut 09, 2009 10:57
autor: bongo
Będzie jezdziło :bigok:

: pn lut 09, 2009 11:49
autor: Maślak
czyli wszystko da rade poprzekrecac? chlodniczke oleju itp. a tak z ciekawosci rozrzad jest taki sam??

: pn lut 09, 2009 12:27
autor: bongo
Wszystko powinno być takie same,wtryski były trochę wydajniejsze w SB i turbina inna.Blok będzie pasował praktycznie z każdego TD :bigok:

: pn lut 09, 2009 12:31
autor: Maślak
hmmm no to dzieki kolego trzeba bedzie sie zabrac do roboty, a nie wiesz czy to cos mu da jakies male podniesienie mocy, nie mowie tu o jakis 30 koniach tylko poprostu czy bedzie jakas roznica? pozdro

: pn lut 09, 2009 12:37
autor: m.s
Maślak pisze:hmmm no to dzieki kolego trzeba bedzie sie zabrac do roboty, a nie wiesz czy to cos mu da jakies male podniesienie mocy, nie mowie tu o jakis 30 koniach tylko poprostu czy bedzie jakas roznica? pozdro
jak wyzej wszystko bedzie si a co do mocy to jak dobrze zrobisz to spokojnie mozesz podnosic moc do 90 - 100 ps

: pn lut 09, 2009 13:15
autor: bongo
Maślak, poczytaj ten temat,jest tam wszystko o podnoszeniu mocy:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232&start=0

: wt lut 10, 2009 09:46
autor: Cinek
bongo pisze:Wszystko powinno być takie same,wtryski były trochę wydajniejsze w SB i turbina inna.Blok będzie pasował praktycznie z każdego TD :bigok:
tyle że nie wszystkie mają np natrysk na tłok oliwy :grin:

: wt lut 10, 2009 10:07
autor: Maślak
tyle że nie wszystkie mają np natrysk na tłok oliwy :grin:[/quote]

no ale to jest sprawa bloku i pompy oleju mam racje? reszta osprzetu nie ma z tym nic wspólnego. mam racje?

: wt lut 10, 2009 10:24
autor: Cinek
masz

: wt lut 10, 2009 11:22
autor: bongo
Cinek pisze:tyle że nie wszystkie mają np natrysk na tłok oliwy
A który TD nie miał natrysku?Podobno nawet w JP są kanaliki zaślepione :chytry:

: sob lut 14, 2009 18:46
autor: arwam
bongo pisze:
Cinek pisze:tyle że nie wszystkie mają np natrysk na tłok oliwy
A który TD nie miał natrysku?Podobno nawet w JP są kanaliki zaślepione :chytry:
dokładnie nawiercasz, gwintujesz, zakładasz nyple, zakładasz dysze i przykręcasz

: sob lut 14, 2009 22:34
autor: Viriss
arwam pisze:
bongo pisze:
Cinek pisze:tyle że nie wszystkie mają np natrysk na tłok oliwy
A który TD nie miał natrysku?Podobno nawet w JP są kanaliki zaślepione :chytry:
dokładnie nawiercasz, gwintujesz, zakładasz nyple, zakładasz dysze i przykręcasz
To znaczy ze moge ze zwykłego Diesla (JP) po dokupieniu turbiny i reszty gratów zrobic TD ? Mam w sumie 2 silnik JP wiec jest na czym modzic tylko czy to sie opłaca ?

: ndz lut 15, 2009 09:18
autor: arwam
można tylko wtedy nie obciążamy go dłógo dużymi prędkościami bo nam tłoki przez wydech wykapią.
A jak chcesz zakładać dysze do natrysku oleju to trzeba by bylo jeszcze robić nacięcia na tłokach po to że jak tłok będzie się zbliżał do DMP żeby nie pozrywał nam dopiero co założonych dysz