SB a JR

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

SB a JR

Post autor: Maślak » pn lut 09, 2009 10:46

Witam, nie wiem czy w dobrym temacie to pisze ale sprobuje. mam silnik JR ktory juz niestety jest na wykonczeniu szykowalem sie do kapitalki ale jak wszyscy wiem to malo nie kosztuje ale trafil sie dół silnika SB czyli blok tłoki wał pompa oleju, chodzi mi o to czy od JR-a podejdzie pompa wtryskowa czy wtryski adza rade i czy to wszystko da rade pozniej poskladac zeby jezdzilo jakos.......?? w skrócie---dół silnika SB a góra czyli głowica, pompa wtryskowa alternator i cały inny osprzet od JR.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn lut 09, 2009 10:57

Będzie jezdziło :bigok:



Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » pn lut 09, 2009 11:49

czyli wszystko da rade poprzekrecac? chlodniczke oleju itp. a tak z ciekawosci rozrzad jest taki sam??



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn lut 09, 2009 12:27

Wszystko powinno być takie same,wtryski były trochę wydajniejsze w SB i turbina inna.Blok będzie pasował praktycznie z każdego TD :bigok:



Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » pn lut 09, 2009 12:31

hmmm no to dzieki kolego trzeba bedzie sie zabrac do roboty, a nie wiesz czy to cos mu da jakies male podniesienie mocy, nie mowie tu o jakis 30 koniach tylko poprostu czy bedzie jakas roznica? pozdro



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » pn lut 09, 2009 12:37

Maślak pisze:hmmm no to dzieki kolego trzeba bedzie sie zabrac do roboty, a nie wiesz czy to cos mu da jakies male podniesienie mocy, nie mowie tu o jakis 30 koniach tylko poprostu czy bedzie jakas roznica? pozdro
jak wyzej wszystko bedzie si a co do mocy to jak dobrze zrobisz to spokojnie mozesz podnosic moc do 90 - 100 ps



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn lut 09, 2009 13:15

Maślak, poczytaj ten temat,jest tam wszystko o podnoszeniu mocy:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232&start=0



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt lut 10, 2009 09:46

bongo pisze:Wszystko powinno być takie same,wtryski były trochę wydajniejsze w SB i turbina inna.Blok będzie pasował praktycznie z każdego TD :bigok:
tyle że nie wszystkie mają np natrysk na tłok oliwy :grin:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » wt lut 10, 2009 10:07

tyle że nie wszystkie mają np natrysk na tłok oliwy :grin:[/quote]

no ale to jest sprawa bloku i pompy oleju mam racje? reszta osprzetu nie ma z tym nic wspólnego. mam racje?



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt lut 10, 2009 10:24

masz


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt lut 10, 2009 11:22

Cinek pisze:tyle że nie wszystkie mają np natrysk na tłok oliwy
A który TD nie miał natrysku?Podobno nawet w JP są kanaliki zaślepione :chytry:



arwam

Post autor: arwam » sob lut 14, 2009 18:46

bongo pisze:
Cinek pisze:tyle że nie wszystkie mają np natrysk na tłok oliwy
A który TD nie miał natrysku?Podobno nawet w JP są kanaliki zaślepione :chytry:
dokładnie nawiercasz, gwintujesz, zakładasz nyple, zakładasz dysze i przykręcasz



Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1843
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Post autor: Viriss » sob lut 14, 2009 22:34

arwam pisze:
bongo pisze:
Cinek pisze:tyle że nie wszystkie mają np natrysk na tłok oliwy
A który TD nie miał natrysku?Podobno nawet w JP są kanaliki zaślepione :chytry:
dokładnie nawiercasz, gwintujesz, zakładasz nyple, zakładasz dysze i przykręcasz
To znaczy ze moge ze zwykłego Diesla (JP) po dokupieniu turbiny i reszty gratów zrobic TD ? Mam w sumie 2 silnik JP wiec jest na czym modzic tylko czy to sie opłaca ?



arwam

Post autor: arwam » ndz lut 15, 2009 09:18

można tylko wtedy nie obciążamy go dłógo dużymi prędkościami bo nam tłoki przez wydech wykapią.
A jak chcesz zakładać dysze do natrysku oleju to trzeba by bylo jeszcze robić nacięcia na tłokach po to że jak tłok będzie się zbliżał do DMP żeby nie pozrywał nam dopiero co założonych dysz



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 129 gości