2,5 tdi czemu śa dwa zawory N75??? czym sie różnią?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

2,5 tdi czemu śa dwa zawory N75??? czym sie różnią?

Post autor: JABcok20 » wt lut 03, 2009 00:20

witam. czy te dwa zawory są po to aby sztanga mogła chodzić w wiekszej płaszczyźnie góra( czyli większe podciśnienie ) ?

[ Dodano: Pon Lut 02, 2009 23:20 ]
i czym się różni biały od czarnego???



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » wt lut 03, 2009 00:39

to są 2 różne zawory - jeden jest od turbiny - drugi od EGR'u - różnią się charakterystyką pracy - poza tym to 2 takie same zawory - czasem jeśli nie nic pod ręką do testów uszkodzonego zaworka turbiny mozna podłaczyć zaworek EGR'u a wężyk podciśnieniowy z EGR'u zaślepić



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt lut 03, 2009 21:10

a po co jest wyjście do filtra powietrza? czy siłe podciśnienia w filtrze powietrza wplywa jakoś na pracę zaworu?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 179 gości