Strona 1 z 2

Boost pin zamontowany ale jest olej pod pokrywa LDA

: czw sty 29, 2009 19:16
autor: arturkw
wwitam otóż dzis zamontowałem sobie pina do pompy wtryskowej, efekt rewelacja autko fajnie śmiga jeszcze będę podwyższał ciśnienie doładowania, ale zaniepokoiło mnie to , ze jak odkręciłem pokrywę lda to był tam olej i stary pin tez był w oleju, nie było go bóg wie ile ale był , co może być przyczyną??

: czw sty 29, 2009 20:33
autor: miras 33
jaką miał ten olej konsystencje był jak z silnika przepalony czy gęsty czy coś innego?

: czw sty 29, 2009 20:51
autor: arturkw
olej był przepalony czarny i taki średnio gęsty.

: czw sty 29, 2009 21:32
autor: miras 33
sprawdź szczenność membrany turbina zawsze coś tam wyrzuca oleju minimalne ilości mógł się dostać tym wężykiem poprzez mębrame z czasem nazbierało się go tam. Tak jak piszesz czarny jak z silnika

: pt sty 30, 2009 08:04
autor: kITA
Nad membraną czy pod był ten olej?

: pt sty 30, 2009 11:13
autor: arturkw
olej był pod membraną.

: pt sty 30, 2009 14:04
autor: kITA
T o raczej ropa jest.U Mnie też trochę jest ,ale pompiarz powiedział że martwić się trzeba jak zacznie wywalać tą ropę odpowietrznikiem(taki gumowy cycek z boku)Ja jeżdżę z taką małą ilością tej ropki 2 lata i nic się nie dzieje

: pt sty 30, 2009 14:47
autor: arturkw
możliwe ze ropa ale zmieszana troszkę z olejem na 100% co 10 000 km mi nie ubywa ani grama oleju więc turbo i silnik chyba zdrowe:) a przez te 13 latek mogło sie tm jego troszke nazbierać:)



dzieki wszystkim za odpowiedzi.

: pt sty 30, 2009 16:29
autor: kITA
arturkw pisze:możliwe ze ropa ale zmieszana troszkę z olejem na 100%
Musiałbyś mieć membranę dziurawą i lejące turbo żeby tam olej się znalazł.
Chociaż kto wie,może olej jest tam wlewany specjalnie,żeby pin miał poślizg :bajer:

: czw maja 07, 2009 08:53
autor: miroslaw-pilip
kITA
kITA pisze:martwić się trzeba jak zacznie wywalać tą ropę odpowietrznikiem(taki gumowy cycek z boku)
a to wtedy cos moze byc nie tak??ja sie za bardzo nie znam.... bo u mnie wlasnie tym odpowitrznikiem troche kapie ropa...

: czw maja 07, 2009 10:42
autor: munior
miroslaw-pilip pisze: a to wtedy cos moze byc nie tak??ja sie za bardzo nie znam.... bo u mnie wlasnie tym odpowitrznikiem troche kapie ropa...
Zużyty oring który uszczelnia bolec zwiększający dawkę paliwa ,po tym bolcu porusza się boost pin .Wymiana tego oringu wiąże się z rozebraniem góry pompy także trochę roboty jest,jak się trochę sączy to możesz jeżdzić niczym to nie grozi oprócz tego że cieknie ropa ...

: czw maja 28, 2009 22:43
autor: maciekbyk4
a co jeżeli olej jest powyżej membrany? dzisiaj sprawdziłem wirnik w turbinie.. ma leciutkie luzy i zbiera mi się olej na cięgnie zmiany ciśnienia za turbiną(kkk k03).

: czw maja 28, 2009 22:51
autor: Michał_1977
a co jeżeli olej jest powyżej membrany? dzisiaj sprawdziłem wirnik w turbinie.. ma leciutkie luzy i zbiera mi się olej na cięgnie zmiany ciśnienia za turbiną(kkk k03).
Olej może puszczać turbina,albo wali z odmy do dolotu.

: czw maja 28, 2009 23:02
autor: maciekbyk4
Groźne to? Zbyt dużo oleju tam się nie zbiera, nic się nie stanie jeżeli wstawię wskaźnik doładowania? Czas udać się chyba do mechanika..