Strona 1 z 2
świece żarowe 1.6 td
: śr sty 28, 2009 20:49
autor: bogdan pirat
czy warto zakupic świece żarowe NGK D- Power 02 czy innej firmy . pozdro
: śr sty 28, 2009 20:52
autor: arwam
NGK albo ISKRA
: śr sty 28, 2009 20:56
autor: bogdan pirat
słyszałem że iskry są do bani szybko sie przepalają
: śr sty 28, 2009 20:57
autor: TomekTTT
osobiście mam świece FEBI i sprawują sie świetnie
: śr sty 28, 2009 21:07
autor: bogdan pirat
mi tak naprawde chodzi o pobór prądu te z ngk pobieraja około 5 Amper według producenta a inne marki swiec około 15 Amper . i chciałbym się dowiedziec jak się one sprawują
: śr sty 28, 2009 21:26
autor: prezes0420
NGK to jedna z leprzych firm więc raczej warto kupić.
: czw sty 29, 2009 00:19
autor: Haidi
Ja też polecam NGK D-power 2 Zapłacisz trochę więcej ale nie pożałujesz.
: czw sty 29, 2009 03:32
autor: grandi
Febi polecam
: czw sty 29, 2009 05:18
autor: twardy
ja założyłem beru 15A pobór
nie wiedziałem że NGK pobiera 5A - szkoda .
: czw sty 29, 2009 10:57
autor: arwam
twardy pisze:ja założyłem beru 15A pobór
nie wiedziałem że NGK pobiera 5A - szkoda .
ale na Beru z poborem prądu 15A szybciej podgrzeje niż NGK z poborem 5A
: czw sty 29, 2009 15:41
autor: grandi
To ni jest tak , one pobierają więcej ale grzeją krócej , zastosowano nowy typ spirali
: czw sty 29, 2009 17:51
autor: anaba255
ja mam Beru, juz chyba z 5 lat i żadna nie spalona
: czw sty 29, 2009 20:27
autor: twardy
myślę że te które mają większy pobór to mają grubszy drut oporowy a te co pobieraja mniej Amper cieńszy , nagrzewaja się do tej samej temperatury i w podobnym czasię tylko że jedne biora 5 a inne 15A. Te 5A mogą sie szybciej przepalić ale za to nasz aku będzie dłużej sprawny w zimie i więcej V będzie szło na rozrusznik przy odpalaniu . Jak się myle to prosze o poprawienie mnie , nie jestem elelktrykiem i troche tak teoretyzuje
a jestem ciekaw jak to jest naprawde
: czw sty 29, 2009 23:06
autor: djmatys
twardy, dobrze gadasz, choć w dieslach z reguły montuje się większe aku, więc nawet gdyby świece brały 100A przez te 7s to ma to i tak znikomy wpływ na rozruch.... No chyba że ktoś ma padnięty regulator, luźny pasek, i akumulator 15 letni bez elektrolitu
:green_fuck: ...no to wtedy to ma znaczenie