2.0 JTD Fiat Ducato MK3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 00:31
- Lokalizacja: Częstochowa/Nuneaton
- Kontakt:
2.0 JTD Fiat Ducato MK3
Witam!
Wiem, że to inne forum ale może ktoś pomoże.
Poszukuję info na temat tego fiatowskiego silnika. Kręci on we fiacie Ducato 2002.
Może ktoś posiada skany/info techniczne odnośnie poprawnego ustawienia rozrządu w silniku 2.0 JTD RHV?
Z góry dzieki za wszelkie wskazówki.
Pozdrawiam
Wiem, że to inne forum ale może ktoś pomoże.
Poszukuję info na temat tego fiatowskiego silnika. Kręci on we fiacie Ducato 2002.
Może ktoś posiada skany/info techniczne odnośnie poprawnego ustawienia rozrządu w silniku 2.0 JTD RHV?
Z góry dzieki za wszelkie wskazówki.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr sty 28, 2009 03:57 przez ruthi7, łącznie zmieniany 1 raz.
MK4 1.9 TDI ALH
Fiat Ducato po 2002r. Silnik 2.0JTD, RHV (DW10UTED) 62kw faktycznie silnik z grupy PSA.ruthi7 pisze:...Witam!
Wiem, że to inne forum ale może ktoś pomoże.
Poszukuję info na temat tego fiatowskiego silnika. Kręci on we fiacie Ducato 2002.
Może ktoś posiada skany/info techniczne odnośnie poprawnego ustawienia rozrządu w silniku 2.0 JTD RHV?
Z góry dzieki za wszelkie wskazówki.
Pozdrawiam...
Poszło na PriVW.
Powinno pomóc.
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 00:31
- Lokalizacja: Częstochowa/Nuneaton
- Kontakt:
Dzięki wielkie!AFN140KM pisze:
Fiat Ducato po 2002r. Silnik 2.0JTD, RHV (DW10UTED) 62kw faktycznie silnik z grupy PSA.
Poszło na PriVW.
Powinno pomóc.
Schematy podeszły i będą cenną wskazówką.
Mam jeszcze jedno pytanie. Nawet w twoich schematach stan naciągu paska sprawdza się przyrządem(np jaki udostępnia continental). Jednak wykopałem gdzieś opis, że niektóre napinacze mają skalę. Po wymianie ustawia się na pozycję "0" a w miarę wyciągania sie paska i kasowania luzu ta skala "rośnie".
Sprawa prosta. Ale jeżeli dojdzie do mnie napinacz bez tej skali to macie może pomysł jak prawidłowo naciągnąć pasek bez tego przyrządu? Jakieś sugestie? Ma ktoś jakieś doświadczenia?
Pozdrawiam!
MK4 1.9 TDI ALH
Muszę Cię niestety zmartwić. Napinacz nie posiada żadnej skali naciągu paska.ruthi7 pisze:...Sprawa prosta. Ale jeżeli dojdzie do mnie napinacz bez tej skali...
Będziesz musiał improwizować, albo pożyczyć ten specjalny przyrząd. Kolejny "zonk" to taki, że przyrząd pomiarowy działa na zasadzie ultradźwięków i jest przystosowany do kontroli naciągu paska konkretnego producenta (przyrząd firmy Gates -> pasek Gates). Chodzi o to, że każda firma ma inny proces i inną technologię produkcji pasków rozrządu, oraz różne materiały. W związku z tym paski różnych firm tak samo napięte będą drgały z różną częstotliwością, a ta jest wyznacznikiem dla przyrządu.
Tak wyglądna rolka napinająca do 2.0JTD:
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: śr lip 01, 2009 20:41
- Lokalizacja: sokołów podlaski
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości