Strona 1 z 1

alternator

: pt sty 23, 2009 14:00
autor: Gregano
witam mam problem dotyczacy paska alternatora chodzi o jego naciag trapi mnie to juz od roku co go naciagam po czsie sie luzuje czy to jest poprostu taka bolaczka tego golfika

: pt sty 23, 2009 14:45
autor: golftd
MAM TO SAMO KOLEGO ,NACIAGNE I PO 3,4 DNIACH TO SAMO.

: pt sty 23, 2009 14:48
autor: Gregano
czyli to normalka chyba ze naciagnac pasek i maly spawik zrobic na srubie :bigok:

: pt sty 23, 2009 14:51
autor: -M-A-T-I-
hmm nie wiem czy spawik to dobre rozwiazanie ,,,, pozniej moga byc problemy z ponownym naciagnienciem jak cos sie poluzuje mimo wszytko moze nagwintowac na nowo albo mniejsza srube na chama i powinno byc ok przy okazji troche sie gwint poprawi

: pt sty 23, 2009 14:57
autor: Gregano
tak wiem znalazles ta srube do maskownicy glosnikow

: pt sty 23, 2009 15:01
autor: andrzej22
Chlopaki bez spawania moze masz wezszy pasek a szersze kola pasowe bo jak wiesz sa dwa rodzaje.

: pt sty 23, 2009 15:21
autor: skibszczok
Moze poprostu krotszy pasek zalozyc? :bajer:

: pt sty 23, 2009 15:47
autor: koloko
Na początek:

Obrazek

: sob sty 24, 2009 08:20
autor: anaba255
Miałem to samo, zrobiłem nowy naciąg paska, napina sie go dokrecając śrube, dodatkowo dałem twardą sprężyne i koniec z naciąganiem paska :helm:

: ndz sty 25, 2009 19:06
autor: Gregano
ok dzieki za informacje najpierw spruboje wymienic pasek na krotszy jak pomoze to git jak nie to bede kombinowal dalej

: pn sty 26, 2009 23:44
autor: vwlubek
Swego czasu długo walczyłem w moim mk2 TD(z klimą i wspomaganiem) z naciągiem paska od alternatora-jak się później okazało brakowało jednej śruby trzymającej alternator!Od tamtego czasu spokój, chociaż zamiast standardowego paska 10x700 zakładam 11,5x695 :bigok:
Widziałem, że w niektórych dwójkach występowały takie specjalne śruby(zęby na zewnątrz, kontra w środku) do naciągu paska-bez problemu można kupić nową za ok 10 zl i wówczas elegancko można paseczek naciągnąć.

: wt sty 27, 2009 23:56
autor: Lukas-182
Wymień ramię od naciągu, może jest krzywe i śruba nie dociąga, przy okazji także nowa śruba do naciągacza i powinno pomóc...

W jakim stanie masz kółko przy alternatorze, może mocno zdziera pasek i dlatego musisz co kilka dni dociągać, nie widać po pasku śladów ścierania ??

: śr sty 28, 2009 13:59
autor: Gregano
nie alternator jest po regeneracji wiec wszystko jest sprawne ale mysle ze mam chyba za dlugi pasek zalozony a mam taki naciag jaki jest w audi 80 b4 tam jest od gory dojscie ladne a u mnie od dolu *#cenzura#* nie ma jak klucza wsadzic a zakontrowac to juznie wspomne :grin:

: śr sty 28, 2009 14:03
autor: Lukas-182
Gregano, to nic, kup krótszy pasek i montuj...Przydało by się dobrze naciągnąć go...masz dostęp do kanału, może z kanału dało by się jakoś lepiej za kontrować :)