Strona 1 z 2

MK3 Gtd Poważny problem z rozrządem POMOCy

: czw sty 22, 2009 12:40
autor: hamer_grzes
mam golfa 3 gtd kupiłem od niemca jest problem ze prawdopodobnie przeskoczył na pasku rozrządu pasek jest troch lużny jak sie go pcha na biegu to sie normalnie zachowuje nie blokuje silnika ale nie pali z kluczyka prosze o pomoc co jest grane?

: czw sty 22, 2009 14:07
autor: norman
zaloz klucz 19 dwunastokatny na wal korbowy i zrob 2 obroty walem jezeli ne bedze sie blokowac to powinno byc ok jak bedzie sie blokowal to napisz i podesle ci jak ustawic rozrzad

: czw sty 22, 2009 18:04
autor: KanedA
oby to pomogło i potem nie przeskakiwał rozrząd... bo to grozi tym, że głowica może być rozwalona...

Pozdro,

: czw sty 22, 2009 18:21
autor: PIOTREK 86
kolego daj moze to do jakiegos mechaniora,skoro myslisz ze przeskoczyl rozrzad...chyba ze sam ustawisz sobie po znakach...moze na pompie wtruskowej przeskoczylo i przez to nie odpala...i napisz bo nie zalapalem czy gdy krecisz kluczykiem to kreci normalnie??

: czw sty 22, 2009 18:48
autor: piori
hamer_grzes, choroba, jak masz podejrzenie że rozrząd przestawiony i widzisz że pasek luźny to co tu kombinować? A tym bardziej jeszcze pchać to auto i na siłę próbować zapalić... :panna:
Sprawdzenie rozrządu to kilka minut roboty, jak się nie znasz to jak kolega wyżej pisze - do mechanika. Bo jak zrobisz głupotę to za nią zapłacisz wieelokrotnie więcej :helm:
Nawet jak nie przestawiony i zapali, to przy luźnym pasku życzę powodzenia :green_fuck:

: pt sty 23, 2009 11:15
autor: munior
Sprawdż dolne koło rozrządu czy nie chodzi na boki ,nikt o nim niewspomniał a chyba wszyscy więdzą że to koło a w zasadzie klin tego koła , lubi się wyrobić i dzieją się wtedy cuda z odpalaniem .Wpisz w wyszukiwarkę forum KLIN NA WALE lub GIBAJĄCE SIĘ KOŁO i zaznacz PRZESZUKAJ TYLKO TYTUŁ WIADOMOSCI. Mam nadzieję że to nie to ,bo jeżeli to to masz spory problem

: sob sty 24, 2009 03:11
autor: grandi
Mogło mu już ściąć klin na wale tak jak u mnie a silnik pracował na przestawionym rozrządzie ale jak go zgasiłem kaput

: wt lut 03, 2009 21:25
autor: kobzi
norman pisze:zaloz klucz 19 dwunastokatny na wal korbowy i zrob 2 obroty walem jezeli ne bedze sie blokowac to powinno byc ok jak bedzie sie blokowal to napisz i podesle ci jak ustawic rozrzad


Mozesz mi pomoc ja mam silnik 1.4 i wlasnie mi blokuje kurcze nie wiem co robic

: wt lut 03, 2009 22:43
autor: grandi
Najprawtopodobniej zawory spotkały się z tłokami i zawory blokują tłok a to już powazna sprawa i kosztowna

: śr lut 04, 2009 08:46
autor: kITA
[quote="kobzi"]Mozesz mi pomoc ja mam silnik 1.4 i wlasnie mi blokuje kurcze nie wiem co robic, .ustaw rozrząd na znaki.czy to diesel jest?

: śr lut 04, 2009 15:32
autor: grandi
Nie było silników 1.4 w dieslu

: śr lut 04, 2009 16:04
autor: _model_
Oj Były w polówkach tych jeszcze starszych 1,4D, no i później 1,4TDI (polo, fabia)

: śr lut 04, 2009 16:13
autor: kITA
_model_ pisze:Oj Były w polówkach tych jeszcze starszych 1,4D, no i później 1,4TDI (polo, fabia)
No i własnie dlatego pytam :bajer: Bo rozrząd w benzynce wystarczy złożyć na znaki i OK,a w dieselku jeszcze kąt wtrysku i ryzyko randki zaworów z tłokami większe :grin:

: czw lut 05, 2009 00:49
autor: grandi
Pisze wyraźnie że to golf nie polo , nawet jak nie ustawi kąta wtrysku to i mu odpali tylko głośniej będzie klepał albo dłużej będzie musiał kręcić