Duze cisnienie uklad chlodzenia.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: sob lut 23, 2008 14:13
- Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski
Duze cisnienie uklad chlodzenia.
Witam ostatnio mam dosc duzy problem.
Mianowicie gdy wracam np. z pracy i otwieram maske to syczy mi ze zbiornicza gdzie wlewa sie plyn chłodniczy.
Jest duzo cisnienie w ukladzie chlodzacym.
Nawet po 8h postoju gdy odkrece dekielek wystrzeli woda....
Auto normalnie sie nagrzewa i jezdzi.
W czym tkwi problem czyzby uszczelka pod głowica?
Mianowicie gdy wracam np. z pracy i otwieram maske to syczy mi ze zbiornicza gdzie wlewa sie plyn chłodniczy.
Jest duzo cisnienie w ukladzie chlodzacym.
Nawet po 8h postoju gdy odkrece dekielek wystrzeli woda....
Auto normalnie sie nagrzewa i jezdzi.
W czym tkwi problem czyzby uszczelka pod głowica?
Witam Kolegę z Grodziska 
A jak koreczek nie pomoże to sprawdź drożność przewodów i chłodnicy..... Jak chłodnica będzie kiepsko przepuszczać to też zrobi się ciśnienie, mi wywalał płyn przez zbiorniczek (Nissan Primera). Diagnozy też były, że uszczelka.... Wystarczyła wymiana chłodnicy...
Odpowietrzanie? Spróbuj tak. Napełniasz płyn do chłodnicy poprzez zbiorniczek wyrównawczy, następnie odkręcasz opaskę zaciskową przewodu górnego przy chłodnicy wlewasz do oporu.
Ale źle odpowietrzony takiego ciśnienia by nie robił....
Jak powyższe zawiedzie, to wtedy zostaje uszczelka...
Pozdrawiam..

A jak koreczek nie pomoże to sprawdź drożność przewodów i chłodnicy..... Jak chłodnica będzie kiepsko przepuszczać to też zrobi się ciśnienie, mi wywalał płyn przez zbiorniczek (Nissan Primera). Diagnozy też były, że uszczelka.... Wystarczyła wymiana chłodnicy...
Odpowietrzanie? Spróbuj tak. Napełniasz płyn do chłodnicy poprzez zbiorniczek wyrównawczy, następnie odkręcasz opaskę zaciskową przewodu górnego przy chłodnicy wlewasz do oporu.
Ale źle odpowietrzony takiego ciśnienia by nie robił....
Jak powyższe zawiedzie, to wtedy zostaje uszczelka...
Pozdrawiam..
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
- kolczu
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 15:57
- Lokalizacja: Jawor (dolnośląskie)
- Kontakt:
tak jak koledzy piszą niesprawny korek albo pęknieta głowica ja u siebie w borze miałem ten problem cisnienie jak nie wiem mało przewodów nie porozrywało wymieniałem nawet termostat nic.
Głowica na pierwszym cylindrze na wydechowym szczeliła połonczonym z kanałem wodnym i robiło cisnienie w układzie .
Mam nadzieje ze to nie bedzie u Ciebie pozdrawia KOŁCZ
Głowica na pierwszym cylindrze na wydechowym szczeliła połonczonym z kanałem wodnym i robiło cisnienie w układzie .
Mam nadzieje ze to nie bedzie u Ciebie pozdrawia KOŁCZ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 111 gości