Strona 1 z 2
jak się ma seria 1z do seria+216-tki a zuzycie paliwa?
: ndz sty 18, 2009 23:31
autor: miras 33
mam pytanie do obytych w temacie mam zamiar zapodać do swojego klekota 216-tki o przyroście mocy i momentu już czytałem temat powtarza się wiele razy ale jak to będzie się miało do zużycia paliwa proszę o konkretne wasze przykłady z góry dzięki i pozdrawiam
: ndz sty 18, 2009 23:42
autor: To_mas
takie samo lub ciut mniejsze przy takim samym stylu jazdy
: ndz sty 18, 2009 23:57
autor: bradley
Nie zauwazylem roznicy. W spalaniu;)
: pn sty 19, 2009 15:51
autor: mivhal_f
a ze sie tak Koledzy zapytam...czym sie różnia 216 od seryjnych w 1Z?? sa mocniejsze czy jak to tam jest??
: pn sty 19, 2009 17:00
autor: piter_s
mivhal_f pisze:czym sie różnia 216 od seryjnych w 1Z
inne ciśnienie otwarcia
: pn sty 19, 2009 17:13
autor: homsky
piter_s pisze:inne ciśnienie otwarcia
Eee tam, ciśnienie reguluje sie indywidualnie na dowolną wartość wedle potrzeb
Zasadnicza różnica to oczywiście wydajność związana z wiekszą średnicą otworów 0.216mm , ori w 1Z mają z tego co pamietam 0.195mm
: pn sty 19, 2009 17:26
autor: bradley
0.184;) Takie jak m.in 1Z, AHU, AGR, ALH
: pn sty 19, 2009 17:34
autor: piter_s
homsky pisze:Zasadnicza różnica to oczywiście wydajność związana z wiekszą średnicą otworów 0.216mm , ori w 1Z mają z tego co pamietam 0.195mm
a co za tym idzie??? jaka jest różnica oprócz śr. otworku 216 a 195????
: pn sty 19, 2009 17:36
autor: rob555
No roznica jest w wydajnosci....
: pn sty 19, 2009 17:55
autor: piter_s
rob555 pisze:No roznica jest w wydajnosci....
no ale cisnienie otwarcia jest takie same w 216 jak 195
: pn sty 19, 2009 18:37
autor: bradley
A to przypadkiem nie jest tak?
0.158 ALH z automatem i pompa 11
0.184 1Z, AHU, AGR, ALH na manualu z 10
0.205 AFN, ASV
AFN 190/300
ASV 220/300
: pn sty 19, 2009 19:14
autor: miras 33
dobra rozumie z waszych wypowiedzi ze 216-tki mają większe dziury mogą więcej przepuścić paliwa ale jak to jest od strony technicznej ze na tych 216-tkach tyle samo pali a ma mięcej mocy jak ???jak tyle samo pali to znaczy ze do komory spalania dostaje się tyle samo paliwa a zeby zwiększyć moc musimy zwiększyć ilość wtryskiwanego paliwa zeby zwiększyć energie spalania.raczej coś z niczego się niebieżne?no i jak to jest???????????????
: pn sty 19, 2009 19:22
autor: GRIZLI
Tyle samo paliwa przy większym ciśnieniu wtrysku, lepsze rozpylenie, dokładniejsze wymieszanie mieszanki, dokładniejsze spalanie - większa moc. Chyba tak to działa, prawda?
: pn sty 19, 2009 19:53
autor: miras 33
ciśnienie otwarcia wydaje mi się ze jest to samo co w dawcy bo to raczej rola sprężyn czyli 190-300 lub220-300 te parametry się raczej nie zmieniają.