Strona 1 z 1

Auto po wymianie rozrzadu regulacji pompy

: czw sty 15, 2009 21:03
autor: skuchol
witam osr wymienilem rozrzad i wyregulowana pompa wtryskowa i zregenerowana gdyz wczesniej auta przestalo odpalac, teraz odpalana szlak;) extra przyspieszenie;) ale dosyc glosno chodzi szczegolnie na biegu jalowym...kat wtrysku rozrzad wszystko ok nastawione. czy powodem moze byc napinacz paska wielorowkowy? badz popychacze chydrauliczne auta na wolnych obrotach chodzi nieco jak traktorek..silnik 1z

: czw sty 15, 2009 21:06
autor: damcio151
skuchol pisze:kat wtrysku rozrzad wszystko ok nastawione
tzn jaki ten kąt jest ?

: czw sty 15, 2009 21:21
autor: skuchol
mechanik ktory to robil mowil ze jest ok jest dobry wiec chyba wie co gada

: czw sty 15, 2009 21:31
autor: damcio151
skuchol pisze:mechanik ktory to robil mowil ze jest ok jest dobry wiec chyba wie co gada
a gdzie to sprawdzał ?
niektórzy mechanicy oceniają kąt na słuch :panna:

: czw sty 15, 2009 21:36
autor: PinkFloyd
damcio151 pisze:
skuchol pisze:mechanik ktory to robil mowil ze jest ok jest dobry wiec chyba wie co gada
a gdzie to sprawdzał ?
niektórzy mechanicy oceniają kąt na słuch :panna:
Dobry bo koła ustawiał na mazaki :grin: i znam magików co potrafili gadac ze na zegar pompe w TDI usatwili- chyba na słuch :hmm: Wrzuć wartośći Vaga kata wtrysku to sie obluka. Jezeli wczesniej przed robotą pompy chodził ok to jak nic kąt wtrysku, bo wtrysków przeciez nie ruszał.

: czw sty 15, 2009 22:06
autor: skuchol
caly silnik byl rozgrzebany bo szukal przyczyny;/ ze auta przestalo odpalac... gosciu ma komputer mowil ze kat wtrysku jak i rozrzad ustawil podpinajac pod kompa, chyba ze jest ktos ze slaska kto by mogl mi sprawdzic ten kat wtrysku? / a moze oduczylem sie dzwieku klekotania gdyz prawie 1 miesiac jedzilem benzyna 16V

: czw sty 15, 2009 23:22
autor: tomch
skuchol pisze:a moze oduczylem sie dzwieku klekotania gdyz prawie 1 miesiac jedzilem benzyna 16V
Pewnie tak.

Powtarzając za powyższymi wypowiedziami, bezwzględnie tylko wartość konta wtrysku jest punktem wyjściowym do dalszej dyskusji. pozdro

: pt sty 16, 2009 01:41
autor: Turbonalepa
Kolego ostatnio zgłosił się od mnie kolega z forum, żeby sprawdzić mu kąt w 1.9 TDI AHU w MK III. Przyjechał i jak usłyszałem silnik to się za głowę złapałem. Klepał tak metalicznie, że mało się nie rozleciał. Ja za VAGA a tam 0 kąt. Sprawdzam znaki a magik namalował znaczków z 10 na wszystkich kołach (cholera wie po co bo są fabryczne) i pompa była przestawiona o dwa zęby względem wału korbowego a wałek rozrządu o jeden w tą samą stronę co pompa (SZOK !!!). Ustawiłem na znaki potem kąt w VAGU i właściciel zadowolony - odpala na strzała i klepie miękko jak zdrowe TDI.

Więc radzę sprawdzić ile masz kąt w BS.

Pozdrawiam.

: pt sty 16, 2009 11:44
autor: konri
Potwierdziam. Bylem przy calej robocie i nawet pompe trzymalem :helm:

Co do sprawy tak jak Turbonalepa mowi - sprawdz kat wtrysku w BS.