Strona 1 z 3

Kompresja

: czw sty 08, 2009 19:45
autor: karolkobojek
witam.mam takie pytanie auto a jest to golf 3 1.9 td 97 r na mrozach bardzo słabo odpala o ile wogóle uda się go odpalić,postanowiłem sprawdzić ciśnienie na cylindrach i o to wyniki 22.24,24,22 co o tym sądzicie?auto buta ma ciepły pali dobrze 170 jedzie czy to błąd w pomiarach?prosił bym o szybką odpowiedz na nr tel 515432691 lub gg 9234042 z góry dziękuje i pozdrawiam

: czw sty 08, 2009 19:47
autor: QBAelectric
a podstawowe rzeczy jak świece i kąt wtrysku sprawdzałeś?...kompresja nie najgorsza...nie ma dużych różnic..

: czw sty 08, 2009 19:53
autor: karolkobojek
a jakie powinno być to ciśnienie? świece sprawdzałem kabelkiem do plusa na aku no i iskrzyły więc chyba dobre a kąt wtrysku w serwisie boscha ustawiany był.dzisiaj rano ledwo odpaliłem i po odpaleniu jakby na jeden gar nie chodził przez kilka chwil

: czw sty 08, 2009 20:22
autor: miras 33
świece najlepiej wymontować do sprawdzenia ciśnij je w imadle i zobacz jak się nagrzewa i w jakim czasie a ciśnienia masz równe ale jak na silnik z wstępną komorą spalania to jest za mało na takie temperatury silnikom tdi tyle by wystarczyło żeby dobrze kopnąć twój kwalifikuje się do remąciku pozdrawiam

: czw sty 08, 2009 21:03
autor: karolkobojek
tego się obawiałem... ile moze kosztować remont planowanie głowicy sprawdzenie szczelności i pierścienie?

: czw sty 08, 2009 21:14
autor: piter_s
a tak zapytam, ile ma nalatane??.

: czw sty 08, 2009 21:27
autor: 77Marek
22 to zbyt małe ciśnienie. Na diesla to min 24. Masz już pierścienie do wymiany i kto wie czy nie głowicę do roboty. NIe patrz ile jedzie. W te mrozy napewno Ci nie zechce palić i nie pomoże dodawanie uszlachetniaczy do oleju. Jednym słowem odpala Ci tylko dzięki tym dwom cylindrom. Tylko rozrusznik rozwalisz a nic nie zdziałasz. Przy wyższych temp. będzie mu trochę łatwiej ale napewno od remontu się nie obędzie.

: czw sty 08, 2009 22:41
autor: karolkobojek
kolego ile miał przejechane to nie wiem bo rok temu zmieniałem silnik i miał mieć niby 220 000 ale wiesz jak to jest z tymi przebiegami.a mogli sie pomylić na pomiarach?Mierzyli mi takim zegarem jak kiedyś mierzyło się fiacie 126p i każdy wtrysk wykręcali z ozobna czy tak to ma wyglądać?

: czw sty 08, 2009 22:48
autor: miras 33
z tym remoncikiem to zawsze jak rozbierzesz silnik znajdzie się jeszcze coś innego nieplanowanego

: czw sty 08, 2009 22:57
autor: Neoarti
chłopaki przecież 22 to za małe ciśnienie jak na VW to nie merc 123 gdzie 21 to lux
kolego szykuj się na remont jak nie chcesz mieć problemów z odpalaniem
oczywiście warto sprawdzić głowicę ale to i tak wiąże się z rozbiórką silnika

: pt sty 09, 2009 00:07
autor: 77Marek
Z tego napisałeś to pomiar był zrobiony prawidłowo i napewno się nie pomylił.

: pt mar 13, 2009 02:01
autor: b8tz
Podepnę się z pytaniem. Ile powinno wynosić nominalnie ciśnienie? U mnie dzis przy badaniu pokazało 3.4 3.2 3.2 3.2 MPa. Silnik ABL bliźniak AAZ

: pt mar 13, 2009 02:24
autor: grandi
Uszczelke pod głowicą masz dobrą nie cieknie?

: pt mar 13, 2009 09:39
autor: Majek666
karolkobojek,b8tz, ,Dla AAZ minimalne cisnienei 26 barow stan normalny 34 bary.