Kompresja

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

karolkobojek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lis 27, 2008 11:45
Lokalizacja: łuków
Kontakt:

Kompresja

Post autor: karolkobojek » czw sty 08, 2009 19:45

witam.mam takie pytanie auto a jest to golf 3 1.9 td 97 r na mrozach bardzo słabo odpala o ile wogóle uda się go odpalić,postanowiłem sprawdzić ciśnienie na cylindrach i o to wyniki 22.24,24,22 co o tym sądzicie?auto buta ma ciepły pali dobrze 170 jedzie czy to błąd w pomiarach?prosił bym o szybką odpowiedz na nr tel 515432691 lub gg 9234042 z góry dziękuje i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn mar 16, 2009 00:00 przez karolkobojek, łącznie zmieniany 1 raz.


karol kobojek

QBAelectric
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:01
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: QBAelectric » czw sty 08, 2009 19:47

a podstawowe rzeczy jak świece i kąt wtrysku sprawdzałeś?...kompresja nie najgorsza...nie ma dużych różnic..


QBAelectric

karolkobojek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lis 27, 2008 11:45
Lokalizacja: łuków
Kontakt:

Post autor: karolkobojek » czw sty 08, 2009 19:53

a jakie powinno być to ciśnienie? świece sprawdzałem kabelkiem do plusa na aku no i iskrzyły więc chyba dobre a kąt wtrysku w serwisie boscha ustawiany był.dzisiaj rano ledwo odpaliłem i po odpaleniu jakby na jeden gar nie chodził przez kilka chwil


karol kobojek

miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » czw sty 08, 2009 20:22

świece najlepiej wymontować do sprawdzenia ciśnij je w imadle i zobacz jak się nagrzewa i w jakim czasie a ciśnienia masz równe ale jak na silnik z wstępną komorą spalania to jest za mało na takie temperatury silnikom tdi tyle by wystarczyło żeby dobrze kopnąć twój kwalifikuje się do remąciku pozdrawiam



karolkobojek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lis 27, 2008 11:45
Lokalizacja: łuków
Kontakt:

Post autor: karolkobojek » czw sty 08, 2009 21:03

tego się obawiałem... ile moze kosztować remont planowanie głowicy sprawdzenie szczelności i pierścienie?


karol kobojek

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw sty 08, 2009 21:14

a tak zapytam, ile ma nalatane??.



77Marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pn lis 24, 2008 22:01
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: 77Marek » czw sty 08, 2009 21:27

22 to zbyt małe ciśnienie. Na diesla to min 24. Masz już pierścienie do wymiany i kto wie czy nie głowicę do roboty. NIe patrz ile jedzie. W te mrozy napewno Ci nie zechce palić i nie pomoże dodawanie uszlachetniaczy do oleju. Jednym słowem odpala Ci tylko dzięki tym dwom cylindrom. Tylko rozrusznik rozwalisz a nic nie zdziałasz. Przy wyższych temp. będzie mu trochę łatwiej ale napewno od remontu się nie obędzie.
Ostatnio zmieniony czw sty 08, 2009 21:31 przez 77Marek, łącznie zmieniany 1 raz.



karolkobojek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lis 27, 2008 11:45
Lokalizacja: łuków
Kontakt:

Post autor: karolkobojek » czw sty 08, 2009 22:41

kolego ile miał przejechane to nie wiem bo rok temu zmieniałem silnik i miał mieć niby 220 000 ale wiesz jak to jest z tymi przebiegami.a mogli sie pomylić na pomiarach?Mierzyli mi takim zegarem jak kiedyś mierzyło się fiacie 126p i każdy wtrysk wykręcali z ozobna czy tak to ma wyglądać?


karol kobojek

miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » czw sty 08, 2009 22:48

z tym remoncikiem to zawsze jak rozbierzesz silnik znajdzie się jeszcze coś innego nieplanowanego



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » czw sty 08, 2009 22:57

chłopaki przecież 22 to za małe ciśnienie jak na VW to nie merc 123 gdzie 21 to lux
kolego szykuj się na remont jak nie chcesz mieć problemów z odpalaniem
oczywiście warto sprawdzić głowicę ale to i tak wiąże się z rozbiórką silnika


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

77Marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pn lis 24, 2008 22:01
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: 77Marek » pt sty 09, 2009 00:07

Z tego napisałeś to pomiar był zrobiony prawidłowo i napewno się nie pomylił.



Awatar użytkownika
b8tz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: śr mar 02, 2005 22:04
Lokalizacja: Z Kątowni :P
Kontakt:

Post autor: b8tz » pt mar 13, 2009 02:01

Podepnę się z pytaniem. Ile powinno wynosić nominalnie ciśnienie? U mnie dzis przy badaniu pokazało 3.4 3.2 3.2 3.2 MPa. Silnik ABL bliźniak AAZ



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt mar 13, 2009 02:24

Uszczelke pod głowicą masz dobrą nie cieknie?


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Majek666
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn mar 19, 2007 19:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Majek666 » pt mar 13, 2009 09:39

karolkobojek,b8tz, ,Dla AAZ minimalne cisnienei 26 barow stan normalny 34 bary.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości