Strona 1 z 2

Wibracje od silnika 1.9 Tdi 1Z

: wt sty 06, 2009 16:10
autor: BaTToR
Borykam się z takim problemem strasznie odczuwalne są wibracje od silnika na kierownicy i całym samochodzie :grrr: , wymieniłem już wszystkie poduszki pod silnikiem, ustawiony został kąt wtrysku i dawka paliwa, na Vagu nie ma żadnych błędów. Dzieje się to w Golfie MK3 1.9 Tdi z 95r. silnik 1Z skrzynia automatyczna 4 biegowa CKZ, wibracje odczuwalne są mocniej gdy mam wrzucony bieg i trzymam nogę na hamulcu. Obroty silnika na biegu jałowym około 820 przez Vaga nie da się podnieść obrotów a to by pomogło, już nie mam pomysłu może ktoś z szanownych forumowiczów mi pomoże lub coś podpowie.

: wt sty 06, 2009 16:39
autor: damcio151
BaTToR pisze:Obroty silnika na biegu jałowym około 820 przez Vaga nie da się podnieść obrotów a to by pomogło
było robione w adaptacjach ?

: wt sty 06, 2009 16:45
autor: BaTToR
nie w adaptacjach nie było robione ja nie wiem jak to się robi i nie znam nikogo z okolicy Kielc żeby mi to zrobił.

[ Dodano: 06 Sty 2009 15:53 ]
jeśli kolega damcio151 wie jak to zrobić to bardzo bym prosił o wytłumaczenie byłbym bardzo wdzięczny

[ Dodano: 06 Sty 2009 16:03 ]
Jak tylko bym mieszkał bliżej Koszalina zaraz bym się zjawił u kolegi.

: wt sty 06, 2009 17:35
autor: damcio151
BaTToR pisze:jeśli kolega damcio151 wie jak to zrobić to bardzo bym prosił o wytłumaczenie byłbym bardzo wdzięczny
z automatem nie miałem jeszcze do czynienia ... zapytaj w grupie regionalnej kto ma vaga i mogę wytłumaczyć to - zresztą jest na forum nawet

: wt sty 06, 2009 19:29
autor: miras 33
typowy objaw gdy ciśnienie na tłokach jest nierówne jeśli różnica ciśnień zbliża się do 20%.lub któryś wtryskiwacz pada i ma nisze ciśnienie wtedy zapłon na tym cylindrze będzie wcześniejszy. sprawdzenie wtryskiwaczy i sprężania w cylindrach to chyba nie problem dla warsztatów.pozdrawiam

: wt sty 06, 2009 19:44
autor: piter_s
witam.
co do wtryskiwaczy to jeden koles mi powiedział ze zmiana koncówek lub wtryskiwaczy w tdi to po duzym przebiegu, bo twierdził ze do 500tys. to nic im nie powinno sie dziać :blush:

u kolegi z automatem to moze byc cos od skrzyni

: wt sty 06, 2009 20:11
autor: miras 33
tak zgadzam się po dużym przebiegu ale nie jest to reguła chrzczone paliwo i wszystko jasne niema mocnych na to.

: wt sty 06, 2009 20:49
autor: BaTToR
Wtryski i ciśnienie w komorach to raczej jest dobre żadnego problemu z odpalaniem nie ma nic nie kopci oleju nie bierze przebieg 206000 km. czy może to być wina nastawnika pompy ?? jak dodam troszkę gazu żeby podnieść obroty tak do około 870 to drgania ustają

: wt sty 06, 2009 20:50
autor: damcio151
BaTToR pisze:jak dodam troszkę gazu żeby podnieść obroty tak do około 870 to drgania ustają
gdzie próbowali podnieść obroty ?

: wt sty 06, 2009 21:01
autor: BaTToR
Kuc Zbigniew Bilcza obok Kielc próbował ale się nie udało

: wt sty 06, 2009 21:04
autor: damcio151
może automaty nie mają takiej możliwości ... dziwne

: wt sty 06, 2009 21:09
autor: piter_s
damcio151 pisze:może automaty nie mają takiej możliwości ... dziwne
moze, bo wieksze obroty to zaczyna działać sprzegło

: wt sty 06, 2009 21:16
autor: BaTToR
A ktoś kto jest w temacie w okolicach Kielc może znacie kogoś ??

: wt sty 06, 2009 22:50
autor: woojas25
wiesz nie wiem o co biega , ale jak u siebie podnosiłem vagiem obroty ,to dopier za trzecim razem sie udało żeby komputer zapamietał ustawienia