Po wymianie uszczelki pod glowica...
: wt sty 06, 2009 12:38
Witam,
oznaczenie silnika:AJM
Jakies pol roku temu nie wiedzac, ze mam walniety termostat (nie otiweral sie) smignalem na autostradzie cos kolo 180km/h i nagle autko stracilo moc, obroty zaczely spadac, a temp. skoczyla do niecalych 110st. Od razu sie zatrzymalem i zobaczylem, ze plyn chlodniczy sie skonczyl... Wymienilem termostat i potem wsysalo mi wode przy jezdzie ponad 120km/h, zadnych innych objawow. Jezdzilem tak ze 4 miechy i zrobilem uszczelke pod glowica lacznie ze szlifem, frezem gniazd, zaworami, uszczelniaczami, jednym nowym pompowtsryskiem... Po wyjezdzie z serwisu podczas dynamicznej jazdy dymil na niebiesko i bral 1l oleju/1k km. Panowie w serwisie wymienili uszczelniacze i juz nie dymi w zasadzie w ogole na niebiesko, ale oleju bierze nadal niewiele mniej.
Glowice i jej obrobke przeprowadzal podwykonawca serwisu, ktoremu zlecilem naprawe.
Czy silnik jest juz przegrzany i tlok mogl pojsc w jajo i mogila? Zaznaczam, ze przed wymiana uszczelki, a juz po akcji na autostradzie oleju nie bral prawie wcale.
Prosze o mozliwe przyczyny wsysania oleju.
oznaczenie silnika:AJM
Jakies pol roku temu nie wiedzac, ze mam walniety termostat (nie otiweral sie) smignalem na autostradzie cos kolo 180km/h i nagle autko stracilo moc, obroty zaczely spadac, a temp. skoczyla do niecalych 110st. Od razu sie zatrzymalem i zobaczylem, ze plyn chlodniczy sie skonczyl... Wymienilem termostat i potem wsysalo mi wode przy jezdzie ponad 120km/h, zadnych innych objawow. Jezdzilem tak ze 4 miechy i zrobilem uszczelke pod glowica lacznie ze szlifem, frezem gniazd, zaworami, uszczelniaczami, jednym nowym pompowtsryskiem... Po wyjezdzie z serwisu podczas dynamicznej jazdy dymil na niebiesko i bral 1l oleju/1k km. Panowie w serwisie wymienili uszczelniacze i juz nie dymi w zasadzie w ogole na niebiesko, ale oleju bierze nadal niewiele mniej.
Glowice i jej obrobke przeprowadzal podwykonawca serwisu, ktoremu zlecilem naprawe.
Czy silnik jest juz przegrzany i tlok mogl pojsc w jajo i mogila? Zaznaczam, ze przed wymiana uszczelki, a juz po akcji na autostradzie oleju nie bral prawie wcale.
Prosze o mozliwe przyczyny wsysania oleju.