Strona 1 z 1
Problem z sprężynką w pompie wtryskowej
: ndz sty 04, 2009 12:25
autor: adrianw
Witam, tak na początek zabawy z moim T4 mam mały problem . Wyciek z oringa na dźwigience gazu , rozebrane wymienione złożone przy składaniu ustawianiu wolnych obrotów coś delikatnie chrobotneło silnik wszedł na max obroty (zdążyłem wyłączyć prze uzyskaniem kosmicznej prędkości

). po ponowny rozebraniu głowiczki okazało się że spadła sprężynka od dźwigienki ssania a dokładnie mocowanie sprężynki do dźwigienki, takie małe czarne coś z malutka sprężynka , zostało zmielone. moje pytanie czy mogę tą sprężynkę założyć bezpośrednio na dźwigienkę ? zmieni to coś ? foto znalazłem na forum i na czerwono zakreśliłem o co mi chodzi, co zostało zmielone

: ndz sty 04, 2009 15:01
autor: andrew.zbyrko
adrianw pisze:zy mogę tą sprężynkę założyć bezpośrednio na dźwigienkę ?
a co chcesz przez to osiągnąć??
: ndz sty 04, 2009 16:28
autor: adrianw
Nic poprostu żeby działało, ta jak pisałem uchwycik ten gumowy lub plastykowy mi zmieliło , więc czy nic sie nie stanie jak bezpośrednio podepne sprężynę do uchwytu , z tego co wychodzi będzie bardziej naciągnięta sprężyna , czy to coś zmieni
: ndz sty 04, 2009 17:25
autor: andrew.zbyrko
adrianw pisze: z tego co wychodzi będzie bardziej naciągnięta sprężyna , czy to coś zmieni
obroty biegu jałowego mogą być za wysokie i mogą nie dać sie wyregulować[ na dzwigni od reg obr jest jeszcze jedna regulacja na imbus, możliwe ze po zabiegu bedziesz musiał tam zmienic zakres]
ja bym spróbował coś dorobić żeby odległość od dzwigni była ta sama, ew wizyta u pompiarza to może za 4 ropak by odstąpił to ustrojstwo.
: ndz sty 04, 2009 22:34
autor: adrianw
założone wolne obr faktycznie wyższe ale teraz brak gazu , tzn cięgno chodzi brak reakcji . Brak czasu dzisiaj żeby już robić

co może być powodem ?? cięgno może spadło ale jeżeli nie to co może być innego ?
: ndz sty 04, 2009 22:43
autor: andrew.zbyrko
wogóle brak reakcji w całym zakresie, czy może słabo reaguje albo reaguje od 'połowy'?
[ Dodano: 04 Sty 2009 21:44 ]
a cięgno od gazu czy od wolnych obr??
: ndz sty 04, 2009 23:00
autor: adrianw
całkowity brak reakcji na dodanie gazu kręcisz dźwigienka a silnik nie reaguje
: ndz sty 04, 2009 23:03
autor: andrew.zbyrko
sprawdz czy ośka dobrze weszła do cięgna, tam jest połączenie wielowpustowe, i cięgno może nie obracać ośki..
: pn sty 05, 2009 02:05
autor: woj-tek
zdejmij cięgno z oski pompy zapal silnik i pokręć ośkę ręcznie jak nie będzie reakcji musisz zdjąć główkę i poprawnie podłączyć mechanizm ośki w pompie.
: pn sty 05, 2009 08:24
autor: adrianw
cięgno ściągnięte brak reakcji, dzisiaj operacji ciąg dalszy
: pn sty 05, 2009 12:35
autor: andrew.zbyrko
może governor źle poskładany, dobrze zabezpieczyłeś ośke do tej łapy? tam jest wycięcie w ośce po założeniu należy ją przekręcić o 90 st
[ Dodano: 05 Sty 2009 11:48 ]
a nie kręciłeś czasem regulacją zaznaczoną na foto?
