Strona 1 z 1

Problem z sprężynką w pompie wtryskowej

: ndz sty 04, 2009 12:25
autor: adrianw
Witam, tak na początek zabawy z moim T4 mam mały problem . Wyciek z oringa na dźwigience gazu , rozebrane wymienione złożone przy składaniu ustawianiu wolnych obrotów coś delikatnie chrobotneło silnik wszedł na max obroty (zdążyłem wyłączyć prze uzyskaniem kosmicznej prędkości :) ). po ponowny rozebraniu głowiczki okazało się że spadła sprężynka od dźwigienki ssania a dokładnie mocowanie sprężynki do dźwigienki, takie małe czarne coś z malutka sprężynka , zostało zmielone. moje pytanie czy mogę tą sprężynkę założyć bezpośrednio na dźwigienkę ? zmieni to coś ? foto znalazłem na forum i na czerwono zakreśliłem o co mi chodzi, co zostało zmielone Obrazek

: ndz sty 04, 2009 15:01
autor: andrew.zbyrko
adrianw pisze:zy mogę tą sprężynkę założyć bezpośrednio na dźwigienkę ?
a co chcesz przez to osiągnąć??

: ndz sty 04, 2009 16:28
autor: adrianw
Nic poprostu żeby działało, ta jak pisałem uchwycik ten gumowy lub plastykowy mi zmieliło , więc czy nic sie nie stanie jak bezpośrednio podepne sprężynę do uchwytu , z tego co wychodzi będzie bardziej naciągnięta sprężyna , czy to coś zmieni

: ndz sty 04, 2009 17:25
autor: andrew.zbyrko
adrianw pisze: z tego co wychodzi będzie bardziej naciągnięta sprężyna , czy to coś zmieni
obroty biegu jałowego mogą być za wysokie i mogą nie dać sie wyregulować[ na dzwigni od reg obr jest jeszcze jedna regulacja na imbus, możliwe ze po zabiegu bedziesz musiał tam zmienic zakres]
ja bym spróbował coś dorobić żeby odległość od dzwigni była ta sama, ew wizyta u pompiarza to może za 4 ropak by odstąpił to ustrojstwo.

: ndz sty 04, 2009 22:34
autor: adrianw
założone wolne obr faktycznie wyższe ale teraz brak gazu , tzn cięgno chodzi brak reakcji . Brak czasu dzisiaj żeby już robić :( co może być powodem ?? cięgno może spadło ale jeżeli nie to co może być innego ?

: ndz sty 04, 2009 22:43
autor: andrew.zbyrko
wogóle brak reakcji w całym zakresie, czy może słabo reaguje albo reaguje od 'połowy'?

[ Dodano: 04 Sty 2009 21:44 ]
a cięgno od gazu czy od wolnych obr??

: ndz sty 04, 2009 23:00
autor: adrianw
całkowity brak reakcji na dodanie gazu kręcisz dźwigienka a silnik nie reaguje

: ndz sty 04, 2009 23:03
autor: andrew.zbyrko
sprawdz czy ośka dobrze weszła do cięgna, tam jest połączenie wielowpustowe, i cięgno może nie obracać ośki..

: pn sty 05, 2009 02:05
autor: woj-tek
zdejmij cięgno z oski pompy zapal silnik i pokręć ośkę ręcznie jak nie będzie reakcji musisz zdjąć główkę i poprawnie podłączyć mechanizm ośki w pompie.

: pn sty 05, 2009 08:24
autor: adrianw
cięgno ściągnięte brak reakcji, dzisiaj operacji ciąg dalszy

: pn sty 05, 2009 12:35
autor: andrew.zbyrko
może governor źle poskładany, dobrze zabezpieczyłeś ośke do tej łapy? tam jest wycięcie w ośce po założeniu należy ją przekręcić o 90 st

[ Dodano: 05 Sty 2009 11:48 ]
a nie kręciłeś czasem regulacją zaznaczoną na foto?
Obrazek