Problem z sprężynką w pompie wtryskowej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

adrianw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 12:15
Lokalizacja: stalowa wola
Kontakt:

Problem z sprężynką w pompie wtryskowej

Post autor: adrianw » ndz sty 04, 2009 12:25

Witam, tak na początek zabawy z moim T4 mam mały problem . Wyciek z oringa na dźwigience gazu , rozebrane wymienione złożone przy składaniu ustawianiu wolnych obrotów coś delikatnie chrobotneło silnik wszedł na max obroty (zdążyłem wyłączyć prze uzyskaniem kosmicznej prędkości :) ). po ponowny rozebraniu głowiczki okazało się że spadła sprężynka od dźwigienki ssania a dokładnie mocowanie sprężynki do dźwigienki, takie małe czarne coś z malutka sprężynka , zostało zmielone. moje pytanie czy mogę tą sprężynkę założyć bezpośrednio na dźwigienkę ? zmieni to coś ? foto znalazłem na forum i na czerwono zakreśliłem o co mi chodzi, co zostało zmielone Obrazek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony ndz sty 04, 2009 14:08 przez adrianw, łącznie zmieniany 1 raz.


speed up

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz sty 04, 2009 15:01

adrianw pisze:zy mogę tą sprężynkę założyć bezpośrednio na dźwigienkę ?
a co chcesz przez to osiągnąć??


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

adrianw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 12:15
Lokalizacja: stalowa wola
Kontakt:

Post autor: adrianw » ndz sty 04, 2009 16:28

Nic poprostu żeby działało, ta jak pisałem uchwycik ten gumowy lub plastykowy mi zmieliło , więc czy nic sie nie stanie jak bezpośrednio podepne sprężynę do uchwytu , z tego co wychodzi będzie bardziej naciągnięta sprężyna , czy to coś zmieni


speed up

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz sty 04, 2009 17:25

adrianw pisze: z tego co wychodzi będzie bardziej naciągnięta sprężyna , czy to coś zmieni
obroty biegu jałowego mogą być za wysokie i mogą nie dać sie wyregulować[ na dzwigni od reg obr jest jeszcze jedna regulacja na imbus, możliwe ze po zabiegu bedziesz musiał tam zmienic zakres]
ja bym spróbował coś dorobić żeby odległość od dzwigni była ta sama, ew wizyta u pompiarza to może za 4 ropak by odstąpił to ustrojstwo.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

adrianw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 12:15
Lokalizacja: stalowa wola
Kontakt:

Post autor: adrianw » ndz sty 04, 2009 22:34

założone wolne obr faktycznie wyższe ale teraz brak gazu , tzn cięgno chodzi brak reakcji . Brak czasu dzisiaj żeby już robić :( co może być powodem ?? cięgno może spadło ale jeżeli nie to co może być innego ?


speed up

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz sty 04, 2009 22:43

wogóle brak reakcji w całym zakresie, czy może słabo reaguje albo reaguje od 'połowy'?

[ Dodano: 04 Sty 2009 21:44 ]
a cięgno od gazu czy od wolnych obr??


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

adrianw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 12:15
Lokalizacja: stalowa wola
Kontakt:

Post autor: adrianw » ndz sty 04, 2009 23:00

całkowity brak reakcji na dodanie gazu kręcisz dźwigienka a silnik nie reaguje
Ostatnio zmieniony ndz sty 04, 2009 23:01 przez adrianw, łącznie zmieniany 1 raz.


speed up

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz sty 04, 2009 23:03

sprawdz czy ośka dobrze weszła do cięgna, tam jest połączenie wielowpustowe, i cięgno może nie obracać ośki..


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » pn sty 05, 2009 02:05

zdejmij cięgno z oski pompy zapal silnik i pokręć ośkę ręcznie jak nie będzie reakcji musisz zdjąć główkę i poprawnie podłączyć mechanizm ośki w pompie.



adrianw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 12:15
Lokalizacja: stalowa wola
Kontakt:

Post autor: adrianw » pn sty 05, 2009 08:24

cięgno ściągnięte brak reakcji, dzisiaj operacji ciąg dalszy
Ostatnio zmieniony pn sty 05, 2009 08:25 przez adrianw, łącznie zmieniany 1 raz.


speed up

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pn sty 05, 2009 12:35

może governor źle poskładany, dobrze zabezpieczyłeś ośke do tej łapy? tam jest wycięcie w ośce po założeniu należy ją przekręcić o 90 st

[ Dodano: 05 Sty 2009 11:48 ]
a nie kręciłeś czasem regulacją zaznaczoną na foto?
Obrazek


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości