Strona 1 z 2

1z- szarpanie na 3, 4 biegu na 5 biegu chwilowe braki mocy

: wt gru 30, 2008 22:44
autor: Stanio50
PROBLEMIK Z AUTEM: od kupna auta mam mały problem jak jade i staram sie utrzymywac stała predkosc to szarpie mi autem przy dodawaniu gazu szarpanie znika i tak na 3 i 4 biegu natomiast na 5 biegu wszystko bylo by dobrze gdyby nie to ze przy depnieciu gazu nie w podłoge ale mocno wzkazówka predkosciomierza leci leci do góry i np staje na 130km/h i pózniej auto przy gazie w podłoge albo baardzo wolno przyspiesza albo zwalnia (a ja caly czas mam wciesniety gaz) gdy puszcze gaz i nacisne go ponownie auto znów jedzie jedzie np do 150 i sytuacja sie powtarza co to moze byc ?? aha i jeszcze zauwazylem ze jak baaardzo delikatnie naciskam pedał gazu to nie ma czegos takiego ale przy wyprzadzaniu na trasie trzeba przycisnac to normalne Za pomoc z góry dziekuje :bigok: :bigok: :bigok:

: wt gru 30, 2008 22:57
autor: agrala
moze nastawnik pompy - odlacz wtyczke od czujnika predkosci na skrzyni i zobacz wtedy
sprawdzales autko na VAGu?

: wt gru 30, 2008 23:03
autor: Stanio50
sprawdzałem na VAGu bo 2 tygodnie temu wydmuchało mi uszczelki na pompie i musiałem ja rozbierac myslalem ze to przez to ale po wymianie uszczelek na pompie problem sie utrzymuje a na kompie ustawiony idealnie i zero błedów

: wt gru 30, 2008 23:11
autor: wawrzon
bartekvw na twoim miejscu zacznij od N75 ja mialem podobnie auto nie lapalo notlauf ale brakowalo mu chwilami mocy. Reanimowalem zaworek za pomoca fotoporady z forum(FAQ) i jest ok. Zaworek klepie jak nówka.

[ Dodano: 30 Gru 2008 22:13 ]
Stanio50 jakie uszczelki na pompie? ruszales nastawnik? jesli tak moze dawke masz zle nastawiona, albo nastawnik do czyszczenia

: wt gru 30, 2008 23:13
autor: Stanio50
wawrzon, jasniej prosze co to jest N75 i gdzie go znajde ??

pod nastawnikiem i jakies tam na dole takie okrągłe auto bylo ustawiane na vagu dawka paliwa i zaplon i wszytko gra

: wt gru 30, 2008 23:16
autor: wawrzon
Stanio50 u ciebie jest tak jakby zasyfiony nastawnik i walniety N75 razem nakladaly sie na siebie dajac takie objawy

: wt gru 30, 2008 23:18
autor: Stanio50
ale co to jest n75 bo to mi sie jednynie z nokia kojarzy :(

: wt gru 30, 2008 23:21
autor: agrala
zawor regulacji doladowania

: wt gru 30, 2008 23:22
autor: wawrzon
N75 to zaworek kolo filtra powietrza ida do niego 3 wezyki czarny czerwony i niebieski. On objawia sie w pierwszej fazie tak ze przy 110 do 130 ma braki mocy chwile ciagnie i przestaje. A nastawnik zasyfiony objawia sie tak ze 3 4 5 bieg ze stala predkoscia auto poszarpuje i tego na VAG nie zauwazysz jako bledu. Oba przypadki przerabialem na swoim mk3.

: wt gru 30, 2008 23:24
autor: agrala
na allegro znajdziesz fotki to bedziesz wiedzial gdzie szukac
jezli masz VAGa to proponuje zrobic logi dynamiczne 003, 008 i 011
najlepiej 003 i 008 razem w jednym
wtedy bedzie wiadomo czy turbina dobrze pompuje

: wt gru 30, 2008 23:25
autor: Stanio50
i gdzie go moge znaleźc ?? pewnie gdzies koło turbo co ?

: wt gru 30, 2008 23:31
autor: agrala
sparwdz wezyki od podcisnienia, moze sa nieszczelne i turbo przez to nie pompuje
ja mialem tak ze iagnal do 130 a pozniej tracil moc i byl walniety wezyk

: wt gru 30, 2008 23:34
autor: Stanio50
a z tym czyszczeniem nasawnika to duzo to roboty ? mozna to zrobic w garazu ?? czy to juz wyzsza szkoła jazdy ?