Strona 1 z 1

Przeładowanie a możę notflau sam nie wiem.

: pn gru 29, 2008 22:58
autor: hyper74
Witam. Mam jak widać <----- Mk IV variant z 2003 roku . Silnik AXR 1.9 TDI 101Km . Mam też problem z mocą auto potrafi stracić moc ... w całym zakresie obrotów idzie do 120 km/h 2000 obr/min a potem jak taczka z węglem.... Po wyłączeniu i włączeniu silnika auto wraca do żywych ... ale do czasu... Od czego zacząć gdzie zajrzeć .... Nadmienię że zielony jestem... ( w moim starym MK II 1.6 PN mogłem coś pogrzebać ale tu się nie dotykam ) może ktoś by pomugł .... hmmmm.

: wt gru 30, 2008 01:01
autor: -Gruby-
Przeładowanie jest powodem notlaufa, www.g-lab.pl tam fachowcy Ci pomogą, :) A przy okazji nie zedrą... :)

Polecam,

: wt gru 30, 2008 01:15
autor: woj-tek
a poradzisz sobie z wyjęciem i czyszczeniem turbiny bo to jest twój problem zabrudzona turbina dokładniej to kierownice nie pracują płynnie tylko się przycinaja moze to byc też gruszka turbiny lub zaorki podcisnieniowe ale ja stawiam na turbinę.

: wt gru 30, 2008 09:44
autor: hyper74
Czytałem też coś o N 75 lub o wężach podciśnienia czy coś takiego.... ale chyba bez wizyty u fachowca się nie obejdzie.... a powiedzcie czemu tak się dzieje czy jazda po mieście i to w korkach przez 40 minut... paliwo tylko na orlenie zawsze do pełna i nigdy na rezerwie... poza korkami staramy się jeździć z żoną dynamicznie nigdy nie wyłączamy silnika zaraz po jeździe czekamy aż trochę turbina ostygnie , nie ruszamy zaraz po odpaleniu.... czemu tak się stało.... mam nabite 178 tyś km i mam auto od lipca.... mam już dosyć dokładania pieniędzy do niego.... dopadła mnie już wymiana sprzęgła - docisku - koła dwumasowego.... czujnik świateł stop dopadł mnie w czechach - wymiana oleju w skrzyni biegów ( po zdjęciu dekla bo nie mogłem raz wysprzęglić 5 biegu wylałem może 200 ml czarnego oleju )....czeka mnie mikrostyk w zamku od strony kierowcy - czujnik świateł wstecznych na skrzyni i siłownik zamka centralnego z klapy bagażnika.... może ktoś wie jakie kupić te rzeczy i pomoże mi wymienić bo ja pod blokiem nie mam warunków do tego typu robót...

: śr gru 31, 2008 03:27
autor: -Gruby-
Odezwij się do mnie na gg, 4044053, podpowiem gdzie kupic po dobrych pieniadzach, ;)

: pt sty 02, 2009 15:24
autor: hyper74
Sprawdziłem na grodzi silnika te zawory ale trudno powiedzieć czy są dobre czy popsute... przewody podciśnienia chyba też w dobrej kondycji... znalazłem też coś co przypomina gruszkę z siłownikiem kierownicy i też chodzi w miarę płynnie i lekko... ale to tylko na moje niewprawne oko....

: pt sty 02, 2009 21:21
autor: woj-tek
to nie ta gruszka od tyrbiny jest inna poczekaj poszukam fotek

[ Dodano: 03 Sty 2009 17:47 ]
Obrazek

[ Dodano: 03 Sty 2009 17:48 ]
zdjęcie zrobione z kanału.

: ndz sty 04, 2009 11:10
autor: hyper74
Właśnie ...z kanału... a ja pod blokiem nie mam takiej możliwości... więc sam nic nie zrobię...

: śr sty 07, 2009 12:13
autor: woj-tek
zdejmij przewód podciśnieniowy ten który idzie za silnik na dół do turbiny zdejmij go u góry przy zaworku i zobacz czy mozna swobodnie przez niego dmuchnąć lub zassać powietrze powinien sprawiać wrażenie zatchanego bo jest na dole podłączony do gruszki a tam nie ma żadnego ujścia powietrza. normalnie weź ustami dmuchnij i pociagnij powietrze z wężyka.