Przeładowanie a możę notflau sam nie wiem.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Przeładowanie a możę notflau sam nie wiem.

Post autor: hyper74 » pn gru 29, 2008 22:58

Witam. Mam jak widać <----- Mk IV variant z 2003 roku . Silnik AXR 1.9 TDI 101Km . Mam też problem z mocą auto potrafi stracić moc ... w całym zakresie obrotów idzie do 120 km/h 2000 obr/min a potem jak taczka z węglem.... Po wyłączeniu i włączeniu silnika auto wraca do żywych ... ale do czasu... Od czego zacząć gdzie zajrzeć .... Nadmienię że zielony jestem... ( w moim starym MK II 1.6 PN mogłem coś pogrzebać ale tu się nie dotykam ) może ktoś by pomugł .... hmmmm.


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

Awatar użytkownika
-Gruby-
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 568
Rejestracja: pt sie 25, 2006 15:53
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: -Gruby- » wt gru 30, 2008 01:01

Przeładowanie jest powodem notlaufa, www.g-lab.pl tam fachowcy Ci pomogą, :) A przy okazji nie zedrą... :)

Polecam,


[i][size=100]Sit down
Shut up
Hold on
16v[/i][/size]

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » wt gru 30, 2008 01:15

a poradzisz sobie z wyjęciem i czyszczeniem turbiny bo to jest twój problem zabrudzona turbina dokładniej to kierownice nie pracują płynnie tylko się przycinaja moze to byc też gruszka turbiny lub zaorki podcisnieniowe ale ja stawiam na turbinę.



Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » wt gru 30, 2008 09:44

Czytałem też coś o N 75 lub o wężach podciśnienia czy coś takiego.... ale chyba bez wizyty u fachowca się nie obejdzie.... a powiedzcie czemu tak się dzieje czy jazda po mieście i to w korkach przez 40 minut... paliwo tylko na orlenie zawsze do pełna i nigdy na rezerwie... poza korkami staramy się jeździć z żoną dynamicznie nigdy nie wyłączamy silnika zaraz po jeździe czekamy aż trochę turbina ostygnie , nie ruszamy zaraz po odpaleniu.... czemu tak się stało.... mam nabite 178 tyś km i mam auto od lipca.... mam już dosyć dokładania pieniędzy do niego.... dopadła mnie już wymiana sprzęgła - docisku - koła dwumasowego.... czujnik świateł stop dopadł mnie w czechach - wymiana oleju w skrzyni biegów ( po zdjęciu dekla bo nie mogłem raz wysprzęglić 5 biegu wylałem może 200 ml czarnego oleju )....czeka mnie mikrostyk w zamku od strony kierowcy - czujnik świateł wstecznych na skrzyni i siłownik zamka centralnego z klapy bagażnika.... może ktoś wie jakie kupić te rzeczy i pomoże mi wymienić bo ja pod blokiem nie mam warunków do tego typu robót...


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

Awatar użytkownika
-Gruby-
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 568
Rejestracja: pt sie 25, 2006 15:53
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: -Gruby- » śr gru 31, 2008 03:27

Odezwij się do mnie na gg, 4044053, podpowiem gdzie kupic po dobrych pieniadzach, ;)


[i][size=100]Sit down
Shut up
Hold on
16v[/i][/size]

Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » pt sty 02, 2009 15:24

Sprawdziłem na grodzi silnika te zawory ale trudno powiedzieć czy są dobre czy popsute... przewody podciśnienia chyba też w dobrej kondycji... znalazłem też coś co przypomina gruszkę z siłownikiem kierownicy i też chodzi w miarę płynnie i lekko... ale to tylko na moje niewprawne oko....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » pt sty 02, 2009 21:21

to nie ta gruszka od tyrbiny jest inna poczekaj poszukam fotek

[ Dodano: 03 Sty 2009 17:47 ]
Obrazek

[ Dodano: 03 Sty 2009 17:48 ]
zdjęcie zrobione z kanału.



Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » ndz sty 04, 2009 11:10

Właśnie ...z kanału... a ja pod blokiem nie mam takiej możliwości... więc sam nic nie zrobię...


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » śr sty 07, 2009 12:13

zdejmij przewód podciśnieniowy ten który idzie za silnik na dół do turbiny zdejmij go u góry przy zaworku i zobacz czy mozna swobodnie przez niego dmuchnąć lub zassać powietrze powinien sprawiać wrażenie zatchanego bo jest na dole podłączony do gruszki a tam nie ma żadnego ujścia powietrza. normalnie weź ustami dmuchnij i pociagnij powietrze z wężyka.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 182 gości