zimny kopci na biało niebieski kolor ciepły ciężko pali
: śr gru 24, 2008 17:01
witam.
myślę że to pierścionki.
ustawiłem kąt wtrysku. samochodzik dość żwawy.
1. jak jest ciepły, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu od razu pali cacy ale jak postoi z 3-5 minut pali gorzej ( krecic z 4 razy chyba że na przyśpieszaczu to lepiej)
2. jak zimny kopci na biało niebiesko (4minuty) potem sie uspokaja i kopci na czarno niebiesko( mam icka i są opary oleju w dolocie).
3. czy spróbować jeszcze przyśpieszyć lekko kąt wtrysku. czy biały dym może być przyczyną czegoś innego( olej, wtryski czy cus??)
aha i to dopalanie po 5 minutach gdy ciepły stasznie to denerwujace( paliwo sie nie cofa a poza tym po wyciagieciu przyśpieszacza pali spoko)
4. i ten przyśpieszacz czy on daje wieksza dawke paliwa i z tym sie wiaze szybszy kąt wtrysku.
bo nie wiem czy dobrze rozumiem gdy zmniejsze i zwieksze dawke zmienia sie kąt wtrysku??????
myślę że to pierścionki.
ustawiłem kąt wtrysku. samochodzik dość żwawy.
1. jak jest ciepły, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu od razu pali cacy ale jak postoi z 3-5 minut pali gorzej ( krecic z 4 razy chyba że na przyśpieszaczu to lepiej)
2. jak zimny kopci na biało niebiesko (4minuty) potem sie uspokaja i kopci na czarno niebiesko( mam icka i są opary oleju w dolocie).
3. czy spróbować jeszcze przyśpieszyć lekko kąt wtrysku. czy biały dym może być przyczyną czegoś innego( olej, wtryski czy cus??)
aha i to dopalanie po 5 minutach gdy ciepły stasznie to denerwujace( paliwo sie nie cofa a poza tym po wyciagieciu przyśpieszacza pali spoko)
4. i ten przyśpieszacz czy on daje wieksza dawke paliwa i z tym sie wiaze szybszy kąt wtrysku.
bo nie wiem czy dobrze rozumiem gdy zmniejsze i zwieksze dawke zmienia sie kąt wtrysku??????