silnik siedzi w golfie mk1. ale ju dałem sobie spokój z podkrecaniem go bo ile bym nie wycisnał to i tak za malo. mam zamiar go ustawic na ekonomie i nie wiem jak sie zabrac.
jedno wiem na pewno pierścionki do wymiany.
jak lekko przygazuje na biegu jalowym to puszcza chmurke.
czy tak macie, czy moze nie ma kopcić wogóle?
aha zapomnialem że ten pin im bardziej sie spiłuje tym bardziej przyspiesza kat wtrysku.
czy może sie myle:)
bo dzisiaj spiłowałem za bardzo i przesadziłm.
gdy miałem tak dosc dobrze dobrany kąt( a byl konkretny) to moje oponki 195 z przodu na obrotach powyżej 4 tysiecy mielily , ale też lubił zakopcić.
teraz już tak nie mieli:( pin spilowany obrocony w miejsce nie spiłowane )
jednak silnik mi się znudzil bo żeby cokolwiek ustawić trzeba mieć sprzet do ustawiania kaa wtrysku( żeby byc pewnym co sie ma jak ustawiobne) bo bez niego to szjoda paliwa;)
chyba że ma ktoś pewny sposób na ustawienie na sluch czy jakoś
[ Dodano: Wto Gru 23, 2008 19:16 ]
najgorsze jest to spalanie po podkręceniu , lubi zakopcić a jeździć spokojnie sie nie da
jak chcesz spiłoać to musisz szczyt kreski namalowanej przez pin zostawić na tej samej wysokości , czyli piłowac aby poczatek kreski pozostał. ja chyba osiagnałem granice a chcialem wiecej i przesadziłem:(