Strona 1 z 1

zamiana k14 na turbine od audi v6 150km

: ndz gru 21, 2008 01:33
autor: JABcok20
witam.czy dużo przeróbek żeby zamontować do 1.6td turbo od audi v6 i czy warto?

: ndz gru 21, 2008 01:38
autor: To_mas
w cholere bo to pewno ma VNT
raczej nie warto ale jak chcesz i masz troche kasy to sie baw

choć na twoim miejscu wsadziłbym raczej T3 lub K24 i tez będzie śmigać choć totalnie zaczął od pokręcenia tej bo pewno tego jeszcze nie zrobiłeś :P

: ndz gru 21, 2008 12:04
autor: JABcok20
hehe swoja juz dawno mam podkrecona do 1,3-1,4 bara(chwilowe cisnienie)
ale mi nie wystarcza te 9s do setki i chce zeby turbina mi szybciej nadmuchiwała ciśnienie. i jak sie nie myle nowsze turbiny tak właśnie robia???

: ndz gru 21, 2008 14:20
autor: vwolfi
VNT szybciej nadmucha, bo a zmienną geometrie łopatek, pompuje od samego dołu

: ndz gru 21, 2008 14:44
autor: JABcok20
mam jeszcze turbine od skody octavi 110kM ale do regeneracji czyli koszt ok 60zl(krzywy wirnik).
jej oznaczenie to 1749 garret
ale mysle ze lepiej kupic ta od v6 za podobne pieniadze.
co o tym myslicie?

: wt gru 23, 2008 22:48
autor: arwam
JABcok20 pisze:mam jeszcze turbine od skody octavi 110kM ale do regeneracji czyli koszt ok 60zl(krzywy wirnik).
jej oznaczenie to 1749 garret
ale mysle ze lepiej kupic ta od v6 za podobne pieniadze.
co o tym myslicie?
Bierz GT2052V i nawet się nie zastanawiaj.
Potem nie będziesz się mógł normal nie nacieszyć autkiem bo będzie normalnie fruwać.
TYlko o naj ważniejszym nie zapomnij, Zrobić licencji pilota :rotfl:

: wt gru 23, 2008 23:07
autor: JABcok20
w czym siedzi 2052? tzn. a jakich furach? chodzi o 2,5 tdi v6?

: śr gru 24, 2008 09:14
autor: arwam
tak chodzi o auta w których zamontowano 2.5 TDI V6 np: AUDI A6

: śr gru 24, 2008 10:52
autor: zaprzal
nie zapomnij o końcówce v na koncu :) gt2052v bo samo gt2052 to inna turbosprezarka
ps. poszukaj tematu Euglena oraz Apsika, ich silniczki dosyc szybko sie poddaly na tej sprezarce :( za duzo nm z dolu, bedziesz musial wykombinowac sensowne sterowanie

: śr gru 24, 2008 16:23
autor: arwam
zaprzal pisze:nie zapomnij o końcówce v na koncu :) gt2052v bo samo gt2052 to inna turbosprezarka
ps. poszukaj tematu Euglena oraz Apsika, ich silniczki dosyc szybko sie poddaly na tej sprezarce :( za duzo nm z dolu, bedziesz musial wykombinowac sensowne sterowanie
Tak ponieważ nie zmniejszyli maksymalnego stopnia zamknięcia kierownic i ciśnienie rosło za bardzo przy małych obrotach silnika.

[ Dodano: 24 Gru 2008 15:26 ]
a na czym teraz APSIK jeździ bo ja nic nie wiem o tym żeby Apsik zmienił turbo czyżbym był aż tak bardzo do tyłu z aktualnościami?

: śr gru 24, 2008 16:37
autor: zaprzal
arwam pisze: a na czym teraz APSIK jeździ bo ja nic nie wiem o tym żeby Apsik zmienił turbo czyżbym był aż tak bardzo do tyłu z aktualnościami?
nie wiem, moze na tym samym co wtedy
arwam pisze:Tak ponieważ nie zmniejszyli maksymalnego stopnia zamknięcia kierownic i ciśnienie rosło za bardzo przy małych obrotach silnika.
jak ma pozno wstawac to gdzie wtedy jest sens vnt?

: czw gru 25, 2008 09:35
autor: arwam
zaprzal pisze:
arwam pisze: a na czym teraz APSIK jeździ bo ja nic nie wiem o tym żeby Apsik zmienił turbo czyżbym był aż tak bardzo do tyłu z aktualnościami?
nie wiem, moze na tym samym co wtedy
arwam pisze:Tak ponieważ nie zmniejszyli maksymalnego stopnia zamknięcia kierownic i ciśnienie rosło za bardzo przy małych obrotach silnika.
jak ma pozno wstawac to gdzie wtedy jest sens vnt?
Nie ma późno wstawać tylko ma być ograniczane dolnych obrotach;
U mnie jest tak wyregulowane że poniżej 2000rpm masz niecałe 0,5 bara a pełne ciśnienie pojawia się przy około 2200rpm.
Da to się uzyskać za pomocą ogranicznika zamknięcia kierownic.

[ Dodano: 25 Gru 2008 08:37 ]
P.S. Od czego masz suszarkę? i jakiego typu VNT czy na zaworze upustowym?