Strona 1 z 1

sb i dziwne szarpanie

: czw gru 18, 2008 18:58
autor: Woski
Witam

W moim Sbku mam maly problem ze skrzynia

Oprocz delikatnie zmeczonego zyciem synchronizatora 2., odkad kupilem auto wystepuje dziwny objaw:

Przy gwaltownym wcisnieciu gazu np. na 1, lub malo delikatnej zmianie biegu czuc uderzenie, i szarpniecie jakby zuzyta byla poduszka pod silnikiem/skrzynia..
Jednak po wymianie wszystkich poduszek sprawa nie ustapila..
Po malych przemysleniach wpadl mi do glowy pomysl ze to jakis luz na mechanizmie roznicowym, badz tez gdzies indziej w napedzie

Macie jakies sugestie

Jestem uczulony na punkcie sprawnosci technicznej swojego auta i chcialbym zeby wszystko bylo jak nalezy

Czy w tej sytuacji oddac skrzynie do remontu (jaki koszt wchodzi w gre), czy moze kupic inna uzywana z tzw. gwarancja rozruchowa ?

z gory dzieki za odpowiedzi
pozdro
woski

: czw gru 18, 2008 19:45
autor: Macienty
Przeguby czesinku cza sprawdzić :bajer:

[ Dodano: 18 Gru 2008 18:54 ]
wewnetrzny

: czw gru 18, 2008 20:00
autor: BENITO
mam to samo, w sbku trza na 1-ce deliktnie gazem operować chociaż problemy z dwojką nie wystepują

jakiej czesince o czym ty mówisz ? :bajer: a po polsku to jak będzie

: czw gru 18, 2008 20:08
autor: Woski
BENITO pisze:mam to samo, w sbku trza na 1-ce deliktnie gazem operować chociaż problemy z dwojką nie wystepują
ja wiem, ze wiele osob tak ma, ale ja chcialbym zeby moj chodzil idealnie. A wychodzac z fabryki pewnie tak bylo.

To czesinku to bylo do mnie :helm:

: czw gru 18, 2008 20:15
autor: BENITO
Słyszałem kiedyś że to kwestia amortyzatora, który masz przyczepiony do wajchy na pompie, tam gdzie ci dochodzi linka gazu, SB ma bardzo krótką jedynkę i żeby płynnie schodził z obrotów po gwałtownym odjęciu gazu musiało by coś hamować tę wajchę w miarę łagodnie.

: czw gru 18, 2008 20:17
autor: Macienty
i sadzisz ze stukanie jest winą amortyzatora na pompie wtryskowej, a nie luzów w układzie napędowym? :crazy:

: czw gru 18, 2008 20:21
autor: Woski
Słyszałem kiedyś że to kwestia amortyzatora, który masz przyczepiony do wajchy na pompie, tam gdzie ci dochodzi linka gazu, SB ma bardzo krótką jedynkę i żeby płynnie schodził z obrotów po gwałtownym odjęciu gazu musiało by coś hamować tę wajchę w miarę łagodnie.
moj jest dobry, choc wiem ze lubi sie zesrac.

Radą macka jade jutro wymieniac przegub/y wewnetrzny/e :D

: czw gru 18, 2008 20:31
autor: vwolfi
we wszystkich VW TD jest krótka jedynka i szarpie na jedynce, albo podczas zmiany biegu, wiem bo miałem już pare takich traktorów, ale jeśli słychać dziwne stukanie, to to nie będzie ten amortyzator przy pompie.

: pt gru 19, 2008 02:01
autor: t0mal
Trzeba miec nozke delikatna, szczegolnie jak sie ma modzonego td :bigok: Kiedys dalem sie koledze przejechac, to myslalem ze silnik wypadnie na ulice jak go zaczal tarmosnic gazem na jedynce w korku. :goof: