sb i dziwne szarpanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

sb i dziwne szarpanie

Post autor: Woski » czw gru 18, 2008 18:58

Witam

W moim Sbku mam maly problem ze skrzynia

Oprocz delikatnie zmeczonego zyciem synchronizatora 2., odkad kupilem auto wystepuje dziwny objaw:

Przy gwaltownym wcisnieciu gazu np. na 1, lub malo delikatnej zmianie biegu czuc uderzenie, i szarpniecie jakby zuzyta byla poduszka pod silnikiem/skrzynia..
Jednak po wymianie wszystkich poduszek sprawa nie ustapila..
Po malych przemysleniach wpadl mi do glowy pomysl ze to jakis luz na mechanizmie roznicowym, badz tez gdzies indziej w napedzie

Macie jakies sugestie

Jestem uczulony na punkcie sprawnosci technicznej swojego auta i chcialbym zeby wszystko bylo jak nalezy

Czy w tej sytuacji oddac skrzynie do remontu (jaki koszt wchodzi w gre), czy moze kupic inna uzywana z tzw. gwarancja rozruchowa ?

z gory dzieki za odpowiedzi
pozdro
woski



Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » czw gru 18, 2008 19:45

Przeguby czesinku cza sprawdzić :bajer:

[ Dodano: 18 Gru 2008 18:54 ]
wewnetrzny


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » czw gru 18, 2008 20:00

mam to samo, w sbku trza na 1-ce deliktnie gazem operować chociaż problemy z dwojką nie wystepują

jakiej czesince o czym ty mówisz ? :bajer: a po polsku to jak będzie
Ostatnio zmieniony czw gru 18, 2008 20:02 przez BENITO, łącznie zmieniany 1 raz.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Post autor: Woski » czw gru 18, 2008 20:08

BENITO pisze:mam to samo, w sbku trza na 1-ce deliktnie gazem operować chociaż problemy z dwojką nie wystepują
ja wiem, ze wiele osob tak ma, ale ja chcialbym zeby moj chodzil idealnie. A wychodzac z fabryki pewnie tak bylo.

To czesinku to bylo do mnie :helm:



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » czw gru 18, 2008 20:15

Słyszałem kiedyś że to kwestia amortyzatora, który masz przyczepiony do wajchy na pompie, tam gdzie ci dochodzi linka gazu, SB ma bardzo krótką jedynkę i żeby płynnie schodził z obrotów po gwałtownym odjęciu gazu musiało by coś hamować tę wajchę w miarę łagodnie.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » czw gru 18, 2008 20:17

i sadzisz ze stukanie jest winą amortyzatora na pompie wtryskowej, a nie luzów w układzie napędowym? :crazy:


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Post autor: Woski » czw gru 18, 2008 20:21

Słyszałem kiedyś że to kwestia amortyzatora, który masz przyczepiony do wajchy na pompie, tam gdzie ci dochodzi linka gazu, SB ma bardzo krótką jedynkę i żeby płynnie schodził z obrotów po gwałtownym odjęciu gazu musiało by coś hamować tę wajchę w miarę łagodnie.
moj jest dobry, choc wiem ze lubi sie zesrac.

Radą macka jade jutro wymieniac przegub/y wewnetrzny/e :D



Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » czw gru 18, 2008 20:31

we wszystkich VW TD jest krótka jedynka i szarpie na jedynce, albo podczas zmiany biegu, wiem bo miałem już pare takich traktorów, ale jeśli słychać dziwne stukanie, to to nie będzie ten amortyzator przy pompie.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt gru 19, 2008 02:01

Trzeba miec nozke delikatna, szczegolnie jak sie ma modzonego td :bigok: Kiedys dalem sie koledze przejechac, to myslalem ze silnik wypadnie na ulice jak go zaczal tarmosnic gazem na jedynce w korku. :goof:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 176 gości