Strona 1 z 2
Telepie silnikiem (AFN) podczas gaszenia
: wt gru 16, 2008 01:10
autor: jarkob
Witam,
Podczas gaszenia silnika buda się trzęsie. Poduszki silnika raczej są w dobrym stanie dlatego że nie trzęsie budą na zimnym silniku.
Obiło mi się o uszy że mogę mieć dziurawy jakiś wężyk. Nie mam zielonego pojęcia gdzie go mogę znaleźć. I Tu pytanie gdzie ten wężyk jest. Jeżeli możecie zaznaczcie mi na zdjęciu gdzie on jest.
Może trzęsienie jest wynikiem czegoś innego.
: wt gru 16, 2008 05:27
autor: jaszczur
jarkob, a ja bym sprawdził poduchę olejową(ta przy skrzyni)
...
: wt gru 16, 2008 08:23
autor: czyzaczek
Hej,
możesz mieć niesprawną przepustnicę znajdującą się w obudowie EGR-a, tzw. "klapę gaszącą"......
Jak ona nie działa to gaszenie jest naprawdę ...... fascynujące
Pozdr.....
Re: ...
: wt gru 16, 2008 11:30
autor: jarkob
czyzaczek pisze:Hej,
możesz mieć niesprawną przepustnicę znajdującą się w obudowie EGR-a, tzw. "klapę gaszącą"......
Pozdr.....
A gdzie jest ten EGR i jak on wygląda? Możesz mi to zaznaczyć na jakimś zdjęciu?
: wt gru 16, 2008 11:35
autor: micky
czyzaczek pisze:możesz mieć niesprawną przepustnicę znajdującą się w obudowie EGR-a, tzw. "klapę gaszącą"......
Jak ona nie działa to gaszenie jest naprawdę ...... fascynujące
w mk4 to zgodze sie, taka klapa jest ale nie zawsze. Za to w mk3 na pewno jej nie ma. Moj AFN tez jak gasnie to tez potrzasa mocno buda. Tez przypuszczam, ze to ktoras z poduszek. Jak gazuje na luzie, to silnik sie przemieszcza jak w muscle carze
: wt gru 16, 2008 11:38
autor: Sztomel
podzielam zdanie micky'ego, w AFN nie ma klapy gaszącej.
: wt gru 16, 2008 11:41
autor: homsky
czyzaczek pisze:możesz mieć niesprawną przepustnicę znajdującą się w obudowie EGR-a, tzw. "klapę gaszącą"......
Jak ona nie działa to gaszenie jest naprawdę ...... fascynujące
W tym cały sęk że AFN nie ma klapy gaszącej i niestety nie gaśnie on z gracją jak np Twój AXR , przy gaszeniu silnika potrafi on załomotać budą.
: wt gru 16, 2008 13:02
autor: czyzaczek
Ups.....
Niestety, muszę przyznać rację kolegom......
Nie zauważyłem ( raczej nie spojrzałem) że to jest MK3... :/
U ciebie to na pewno nie to... Przepraszam, posypuję głowę popiołem ... z papierosa
: wt gru 16, 2008 14:35
autor: jarkob
Dziękuje za wypowiedzi. W najbliższy weekend sprawdze poduszki może to rzeczywiście ich wina.
: śr gru 17, 2008 00:22
autor: szatanek
Kolego mam u siebie to samo, jak gaszę to nie tylko zadrzy buda ale z okolicy silnika słuchac charakterystyczny łomot. Jednak u mnie na wolnych obr. czuc takze drgania od silnika szczególnie na kierownicy. Dwie poduchy pod silnikiem wymieniłem ale nic to nie dało. Teraz podejrzenie pada na dwumas. Napisz jak cos sie u Ciebie zmieni.
: śr gru 17, 2008 00:30
autor: jarkob
szatanek pisze:Kolego mam u siebie to samo, jak gaszę to nie tylko zadrzy buda ale z okolicy silnika słuchac charakterystyczny łomot. Jednak u mnie na wolnych obr. czuc takze drgania od silnika szczególnie na kierownicy. Dwie poduchy pod silnikiem wymieniłem ale nic to nie dało. Teraz podejrzenie pada na dwumas. Napisz jak cos sie u Ciebie zmieni.
U mnie dwumas wygląda na prosty - "nie giba się" Poduch narazie nie będę zmieniał bo kiepsko z funduszami :/ - niedawno samochód kupiłem.
: śr gru 17, 2008 00:54
autor: szatanek
jarkob wydaje mi sie ze mylisz pojecia , pisząc dumas mam na mysli koło zamachowe dwumasowe i raczej nie jestes w stanie stwierdzic czy jest ok zamim nie wyciągniesz skrzyni. A tobie pewnie chodzi o koło pasowe wału korbowego, ono ma gumowy tłumik drgan ale raczej nie jest winowajcą tego telepania silnikiem.
: śr gru 17, 2008 00:59
autor: jarkob
Masz racje, pomyliłem się.
: śr gru 17, 2008 06:39
autor: piter_s
szatanek pisze:koło pasowe wału korbowego, ono ma gumowy tłumik drgan ale raczej nie jest winowajcą tego telepania silnikiem.
ma gumowy tłumnik???,
u mnie tez zatelepie przy gaszeniu, niby zaworek odcinajacy jest ok.