Zawór regulacji ciśnienia doładowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

maniutek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob maja 24, 2008 12:37
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Zawór regulacji ciśnienia doładowania

Post autor: maniutek » pn gru 15, 2008 20:04

Witam,

niestety mój wcześniejszy post został zamknięty http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=202009 a szkoda bo jest ciąg dalszy.

Mechanik w warsztacie wyczyścił mi turbinę ,kierowniczki i wszystko miałobyć dobrze do czasu, aż zadzwonił i powiedział abym poszukał gdzieś :goof: zaworu regulacyjnego ciśnienia doładowania tego na turbinie bo mój jest zapieczony i wręczył mi go na wzór:

Obrazek

Szukałem i nie znalazłem nic pod taka nazwą , co i gdzie tego szukać. Z drugiej zaś strony usiadłem i zacząłem ruszać tym cięgnem z użyciem WD40 i poszło, chodzi płynnie. Jak to ma pracować ( ciężko, lekko ) bo troche siły muszę użyć. Jutro zaniose mu i spytam ale najpierw u Was zasiegnąć rady chciałbym co o tym mysleć.
Pomóżcie może ktoś ma na zbyciu ?


" Nikt nie jest tak stary, aby nie mógł przeżyć jeszcze jednego dnia" Arystoteles

mafinek111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 22:25
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

zawor

Post autor: mafinek111 » pn gru 15, 2008 20:29

witam.u mnie jak mialem czyszczona nie byl ten zawor zapieczony i z tego co widzialem to chodzil plynnie i dosc lekko.wychylac sie musi gdzies na 2 cm.pozdrawiam



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pn gru 15, 2008 20:36

http://www.allegro.pl/item501904598_zaw ... uszka.html
http://www.allegro.pl/item507946772_zaw ... da_vw.html
http://www.allegro.pl/item505095918_reg ... skoda.html
zwor podcisnieniowy turbiny, zawor regulacji turbiny, grucha, gruszka itp
nie wazne jach chodzi - chodzi o to ze podcisnienie ktore jest podpiete ma powodowac wiaganie i wysowanie sie trzpienia - jezli zawor jest uszkodzony to popodaniu podcisnienia moze sie trzpien nie wysowac



maniutek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob maja 24, 2008 12:37
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: maniutek » pn gru 15, 2008 20:56

Kurcze nigdy bym nie wpadł na ta gruchę .... Serdeczne dzięki a czy to pasuje do każdego Golfa IV 90 KM TDI.

Serdecznie Dziekuję

:pub: Dla Wszystkich

:okej:


" Nikt nie jest tak stary, aby nie mógł przeżyć jeszcze jednego dnia" Arystoteles

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn gru 15, 2008 21:50

maniutek pisze:Kurcze nigdy bym nie wpadł na ta gruchę .... Serdeczne dzięki a czy to pasuje do każdego Golfa IV 90 KM TDI.

Serdecznie Dziekuję

:pub: Dla Wszystkich

:okej:
Jak masz 2000r to masz silnika ALH wiec polecam tego allegrowicza i ta gruche, montowałem ją do ojca ALH http://www.allegro.pl/item487469511_tur ... lator.html



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn gru 15, 2008 22:34

maniutek, wez skad podlacz pod nia podcisnienie (najlepiej z auta z ukladu podcisnienia) i zobacz czy lekko i plynnie ja zasysa a po odpieciu czy odbija na miejsce bez oporu - jesli tak to grucha sprawna


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn gru 15, 2008 22:39

Adamm pisze:maniutek, wez skad podlacz pod nia podcisnienie (najlepiej z auta z ukladu podcisnienia) i zobacz czy lekko i plynnie ja zasysa a po odpieciu czy odbija na miejsce bez oporu - jesli tak to grucha sprawna
Czasami moze to nie dawac adekwatnego rezultatu. Walczyłem z ojca ALH z małym doładowaniem do 2 tys obr, okazałao sie ze wina gruchy, ładnie wciagała i popuszczała i sie nie zawieszała, tylko wciągała 11mm a nie 14mm i tak mała róznica powodowała niedołądowanie w nikich obrotach. Pod koniec jakby mebrana jej nie wciagała ale dało rade pochnac palcem, po wymianie gruchy wszytsko ok. 3mm a tak duża różnica :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 114 gości