Strona 1 z 3

: ndz gru 14, 2008 13:57
autor: souler
a czy te drgania odbywaja sie w trakcie przyspieszanie ponizej 2k obr? dwumas drzy. masz za duzo i za nisko moment albo najzwyzaczniej w swiecie ma juz dosyc. dobrze by bylo sprawdzic ile masz w rzeczywistosci niutonow i jak one przebiegaja.

: ndz gru 14, 2008 14:26
autor: maxoff
souler pisze:dwumas drzy. masz za duzo i za nisko moment albo najzwyzaczniej w swiecie ma juz dosyc.
dokładnie. po modyfikacji konieczne jest zbadanie jak przebiega moment. a po wymianie wtrysków przydała by się korekta softu. pozdro.

: ndz gru 14, 2008 16:48
autor: piter_s
poprostu sprzegło juz nie wytrzymuje
maxoff pisze:a po wymianie wtrysków przydała by się
sprawdzenie dawki.

: ndz gru 14, 2008 17:26
autor: leo...
staniec1 pisze:w trakcie przyspieszania na 3, 4 lub 5-tym biegu trzęsie całą budą
jest zbyt wysoki moment obrotowy przenoszony na sprzęgło ... korekta softu załatwi sprawę - poza tym tak jak koledzy pisza - sprawdź KOREKCJE wtryskiwaczy - sama wymiana końcówek raz się uda drugi raz nie ...

: ndz gru 14, 2008 18:49
autor: piter_s
staniec1 pisze:Trzęsie tylko w zakresie do 1850-2050 1/min
moze wtedy jest najwiekszy moment??

: ndz gru 14, 2008 19:04
autor: leo...
piter_s pisze:moze wtedy jest najwiekszy moment??
wtedy jest największy moment ... trzeba ten program "lekko udusić" - w przeciwnym razie sprzęgło zacznie się slizgac lub 2mas się rozsypie ...

: ndz gru 14, 2008 22:29
autor: cowboy
sama wymiana końcówek raz się uda drugi raz nie ...
co tam sie moze nie udać ?

[ Dodano: Nie Gru 14, 2008 21:33 ]
Trzęsie tylko w zakresie do 1850-2050 1/min
trzeba zdjąc koksu w programie, nawet ponizej serii do 2400 rpm

: ndz gru 14, 2008 23:49
autor: leo...
cowboy pisze:co tam sie moze nie udać
tylko to że wtrysk z wyklepanymi spręzynami mimo nowych końcówek nadal będzie miał wysokie korekcje (czytaj źle pylił/podlewał) ...

: pn gru 15, 2008 09:52
autor: cowboy
tylko to że wtrysk z wyklepanymi spręzynami mimo nowych końcówek nadal będzie miał wysokie korekcje (czytaj źle pylił/podlewał) ...
dlatego się właśnie reguluje te cisnienia poprzez przekładki i można ustawiać dowolne cisnienia..

ruch sprężyny jest bardzo mały skoro podkładki dobierasz mikrometrem i zmieniasz cisnienia o kilka Bar, wiec kwestia wyklepania mechanicznego sprężyny jest dość dyskusyjna - na chłopski rozum sprężyna o długości 3-4cm i podłożenie podkładki 0,1mm to z punktu widzenia naprężenia sprężyny niewiele

faktem jest ze trzeba mieć to obcykane żeby obydwa cisnienia ustawić ;) i zmierzyć... ale na nowych kompletach naprawczych ustawiać 225/305 Bar tak aby dać zapas na ułożenie się końcówek

: pn gru 15, 2008 09:54
autor: zaprzal
z ciekawosci, kto robil program?

: pn gru 15, 2008 10:10
autor: cowboy
z ciekawosci, kto robil program?
moim zdaniem trzeba zrobić korekcję softu - na seryjne wtryski było OK ale po założeniu 216 po prostu jest za dużo paliwa...

w ALH nawet na seryjnym programie jest za dużo dla sprzęgła po wrzuceniu 216 :)

Re: alh + chip + 0,216

: pn gru 15, 2008 10:21
autor: doggie
staniec1 pisze: Wynik rewelacyjny, ale boli mnie, że w trakcie przyspieszania na 3, 4 lub 5-tym biegu trzęsie całą budą (boję się, żę przedobrzyłem).
Czy to jest normalne?
po zmianie programu w Passacie mojego wuja (115 ps seria, 140 ps po programie) również były odczuwalne zwiększone drgania nazdwozia podczas przyśpieszania na 3,4 i 5 biegu - przyczyną okazał się walnięty przegub wewnętrzny, po wymianie przegubu dolegliwości ustały