Strona 1 z 1

t4 (AVC) 2.5tdi + GT2260V

: czw gru 11, 2008 22:28
autor: volski1
Witam. Nabyłem okazyjnie turbinkę z X5 niestety wyposażoną w sterowanie elektroniczne:
- czy da się zaadoptować takie sterowanie czy przejść na akutator podciśnieniowy?
- mam kompa ..21 z pojedynczą wtyczką i wew. czujnikiem MAP, zmieniać zawór N75 i soft
+ zbiornik akumulacyjny podciśnienia czy zmieniać na kompa...18 z zewnętrznym MAP i
sterowaniem VNT?
- co potrzebuje do zmiany kompa na ...18 oprócz kompa i wiązki silnika?
- czy mogę obrócić stronę gorącą względem obudowy środkowej o 180 stopni.
(w bmw turbinka wisi pod kolektorem, w t4 stoi na kolektorze)?
- czy N75 sterujący VNT to zawór elektromagnetyczny czy silnik krokowy? :food:

sterownik 16bitowy, autko z 1998 modelowo 99

Re: t4 (AVC) 2.5tdi + GT2260V

: pt gru 12, 2008 11:12
autor: mirass
volski1 pisze:Witam. Nabyłem okazyjnie turbinkę z X5 niestety wyposażoną w sterowanie elektroniczne:
- czy da się zaadoptować takie sterowanie czy przejść na akutator podciśnieniowy?
- mam kompa ..21 z pojedynczą wtyczką i wew. czujnikiem MAP, zmieniać zawór N75 i soft
+ zbiornik akumulacyjny podciśnienia czy zmieniać na kompa...18 z zewnętrznym MAP i
sterowaniem VNT?
- co potrzebuje do zmiany kompa na ...18 oprócz kompa i wiązki silnika?
- czy mogę obrócić stronę gorącą względem obudowy środkowej o 180 stopni.
(w bmw turbinka wisi pod kolektorem, w t4 stoi na kolektorze)?
- czy N75 sterujący VNT to zawór elektromagnetyczny czy silnik krokowy? :food:

sterownik masz 8 czy 16bit?

a primo to były dwa rodzaje tych turbawek z elektronicznym sterowaniem - jedne dało się przerobić na cięgno, drugie nie-najprościej pojedź do zakładu naprawiającego turbiny a ci podpowiedzą

: ndz gru 14, 2008 12:59
autor: volski1
czy w którymś z edc ...21 występował 3 bar map sensor i czy można gdzieś taki dostać, czy lepiej pakować zewnętrzny ?? :food: