t4 (AVC) 2.5tdi + GT2260V
: czw gru 11, 2008 22:28
Witam. Nabyłem okazyjnie turbinkę z X5 niestety wyposażoną w sterowanie elektroniczne:
- czy da się zaadoptować takie sterowanie czy przejść na akutator podciśnieniowy?
- mam kompa ..21 z pojedynczą wtyczką i wew. czujnikiem MAP, zmieniać zawór N75 i soft
+ zbiornik akumulacyjny podciśnienia czy zmieniać na kompa...18 z zewnętrznym MAP i
sterowaniem VNT?
- co potrzebuje do zmiany kompa na ...18 oprócz kompa i wiązki silnika?
- czy mogę obrócić stronę gorącą względem obudowy środkowej o 180 stopni.
(w bmw turbinka wisi pod kolektorem, w t4 stoi na kolektorze)?
- czy N75 sterujący VNT to zawór elektromagnetyczny czy silnik krokowy?
sterownik 16bitowy, autko z 1998 modelowo 99
- czy da się zaadoptować takie sterowanie czy przejść na akutator podciśnieniowy?
- mam kompa ..21 z pojedynczą wtyczką i wew. czujnikiem MAP, zmieniać zawór N75 i soft
+ zbiornik akumulacyjny podciśnienia czy zmieniać na kompa...18 z zewnętrznym MAP i
sterowaniem VNT?
- co potrzebuje do zmiany kompa na ...18 oprócz kompa i wiązki silnika?
- czy mogę obrócić stronę gorącą względem obudowy środkowej o 180 stopni.
(w bmw turbinka wisi pod kolektorem, w t4 stoi na kolektorze)?
- czy N75 sterujący VNT to zawór elektromagnetyczny czy silnik krokowy?
sterownik 16bitowy, autko z 1998 modelowo 99