Strona 1 z 2

Po wymianie filtra nie pali

: śr gru 10, 2008 22:25
autor: Owen
Witam !!! Korzystając z waszego poradnika http://vwgolf.pl/porady/filtrpaliwa.html postanowiłem wymienić filtr paliwa. Na innych forach czytałem, że ten filtr najpierw trzeba zalać paliwem a u was w poradniku jest napisane, że trzeba kręcić do momentu zalania filtra. Pokręciłem parę razy i postanowiłem wyciągnąć filtr i zalać go paliwem. Zalałem go do pełna i kręciłem w baku oczywiście jest paliwo. Jak się dłużej pokręci to zapala się kontrolka oleju i postanowiłem go dalej nie męczyć i poradzić tutaj na forum. Najprawdopodobniej jest zapowietrzony układ. Teraz pytanie co zrobić z tym fantem, kręcić dalej czy może w jakiś sposób odpowietrzyć ten układ ? Jak chwile postoi bez kręcenia to w tej przeźroczystej rurce pokazuje się paliwo tak do połowy. Pozdrawiam

: śr gru 10, 2008 23:12
autor: mateo170
zapowietrzyl sie układ teraz musisz krecic aż zapali (bez gazu) nic nie da zalanie filtra teraz bo zaciagnał powietrze będzie łapać i gasnąć ale zapali i jeszcze jedno czy węże nie są pomylone ale myśle ze nie :grin:

: śr gru 10, 2008 23:46
autor: Owen
Węże nie są pomylone bo zrobiłem sobie fote przed i po. To jednak muszę męczyć samochód.

: czw gru 11, 2008 00:02
autor: arturo
poluzuj przewody na wtryskiwaczach pokreć trochę rozrusznikiem dokręć przewody, wtedy odpali bez problemu.

: czw gru 11, 2008 00:06
autor: Kulon
Owen, niestety musisz teraz zmęczyć troche auto, jak nie nalałeś paliwa do filtra za pierwszym razem to taki jest efekt i później już nie pomoże dolanie - niestety

zrób jak uważasz za słuszne, ja jak kiedyś tak zrobiłem i po chwili odpalił i chodził

: czw gru 11, 2008 00:07
autor: arturo
najlepiej to niech jedna osoba "kreci rozrusznikiem" a druga w tym czasie poluzuje któryś z przewodów od wtryskiwacza i jak silnik zacznie "łapać" dokręci przewód.

: czw gru 11, 2008 00:16
autor: Owen
Ok dzięki wielkie. Jutro popróbuje i zobaczę czy da rade zapalić. Jeszcze niepokoi mnie kontrolka od oleju, która zapala się gdy za którymś tam razem zaczynam ponownie kręcić rozrusznikiem .

: czw gru 11, 2008 00:19
autor: souler
poluzowac na wtryskiwaczach nakretki? w pd? panowie opanujcie sie.

: czw gru 11, 2008 00:24
autor: VW krzychu
souler pisze:poluzowac na wtryskiwaczach nakretki? w pd? panowie opanujcie sie.
silnik AHF na 100% nie ma PD więc raczej koledzy dobrze doradzają.

: czw gru 11, 2008 00:25
autor: Kulon
souler, AHF jest na pompie a nie na pompkach

: czw gru 11, 2008 13:50
autor: mirekski07
O ile nie ma pomy paliwa w baku można to zrobić takim sposobem , ściągasz wężyk z filtra paliwa ten idący od baku ( podający paliwo ) na kruciec filtra zakładasz wężyk około 1 metra najlepiej przezroczysty aby widzieć stan paliwa jakie do niego wlejesz , podnosisz wężyk do góry i dolewasz poliwo aby cały czas było widoczne w połowie węża , po upływie 3min można odpalać .

: czw gru 11, 2008 14:16
autor: Cinek
VW krzychu pisze:silnik AHF na 100% nie ma PD więc raczej koledzy dobrze doradzają.
kulon-x pisze:souler, AHF jest na pompie a nie na pompkach
wierzcie panowie że souler doskonale wie który silnik to PD a który nie. a faktem jest że kolega napisał w tytule że PD, więc albo nie wie co pisze albo wymieniał filtr np w innym aucie

: czw gru 11, 2008 14:50
autor: Owen
Chyba źle zaznaczyłem. Silnik jest AHF 1.9 TDI 110 km

: czw gru 11, 2008 18:05
autor: Majiic
Ja jak wymieniam filtr paliwa, nigdy go nie zalewam. Pokrece z minetke ;)
i zapala jak ta lalla
:bigok: