Jakie powinny być parametry pompy vacum???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jakie powinny być parametry pompy vacum???
Jutro bede sprawdzał u ojcu w ALH pompę vacum vacuometrem- przyczyny późno wstaje turbina- za małe ciśnienie w przewodach. Czy ktoś mi może powiedzeić jakie podcisnienie fabrycznie powinno byc na wyjściu pompy vacum?? Dzięki za pomoc
- Radion
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: VW Golf IV Variant
- Silnik: ALH
No właśnie, dobre pytanie, jakie są parametry pompy LUK? Jakie podciśnienie powinna wytworzyć ta pompa bez podłączonej całej instalacji podciśnienia, z pominięciem serwa? Czy podciśnienie na wyjściu z zaworu N75 powinno być takie same jak początku układu podciśnienia? A może inaczej: Czy na każdym elemencie wykonawczym (zaworki n75, n18, serwo, sterowanie klapą gaszącą) podciśnienie powinno osiągać te same wartości? Jaka powinna być wartość podciśnienia za N75 przy maksymalnym wciągnięciu sztangi turbiny?
Też zakupiłem wakuometr i będę to wszystko mierzył i pasowało by znać fabryczne parametry.
Też zakupiłem wakuometr i będę to wszystko mierzył i pasowało by znać fabryczne parametry.
- mr.necessary
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 16:48
- Lokalizacja: Gorlice
- Kontakt:
Tu masz mój wcześniejszy temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=204985&start=0 ale dotyczy to silników TDI na turbinie VNT gdzie jest podcisnienie do sterowania.mr.necessary pisze:Na czym polegała naprawa vacuum pompy?PinkFloyd pisze:Ja swoja naprawiłem miała max 0,6 a teraz daje do 1 i teraz turbinka wstaje od 1600 obr a wczesniej od 2100 i hamulce zrobiły sie bardzo ostre.
- mr.necessary
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 16:48
- Lokalizacja: Gorlice
- Kontakt:
ok, dziekiPinkFloyd pisze:Tu masz mój wcześniejszy temat http://forum.vwgolf.pl/vi...=204985&start=0 ale dotyczy to silników TDI na turbinie VNT gdzie jest podcisnienie do sterowania.
Panowie. Dziś zmierzyłem podciśnienie na wejściu do N75 i wyszło - 0,9 bara, następnie zmierzyłem na wyjściu (do gruszki) i okazało się, że jest tylko 0,5. Czy w takim przypadku uszkodzony mam zaworek N75? Dodam, że wszystkie wężyki mam sprawne, żadnych pęknięć. Bardzo proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Radion
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: VW Golf IV Variant
- Silnik: ALH
Widzisz, ja też ostatnio robiłem pomiary i wyniki mam takie same jak u Ciebie, ale póki co nikt na podstawie wyników pomiarów nie był w stanie na forum mi powiedzieć czy tak ma być, czy też zaworek n75 jest do wymiany. Tu masz opis moich pomiarów: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2566383#2566383piow11 pisze:Dziś zmierzyłem podciśnienie na wejściu do N75 i wyszło - 0,9 bara, następnie zmierzyłem na wyjściu (do gruszki) i okazało się, że jest tylko 0,5.
Pozdrawiam
Pozdrawiam,
Radek
- Radion
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: VW Golf IV Variant
- Silnik: ALH
Zaworków nie podmieniałem - brak czasu...Prościej jest odpiąć dwa wężyki od n75 i pomierzyć, niż mieszać zaworkami. Liczyłem na to, że jakaś mądra głowa na forum się znajdzie i napisze coś ciekawego w tym temacie. W ostateczności podmienię te zaworki jak będę miał chwilę czasu.piow11 pisze:A czy podmieniałeś zaworki (N75 i N18)?
Pozdrawiam,
Radek
Ja dziś podmienię te zaworki i pomierzę podciśnienia na biegu jałowym i podczas jazdy. Dam znać jeszcze dziś co z tego mi wyszło.Radion pisze:Zaworków nie podmieniałem - brak czasu...Prościej jest odpiąć dwa wężyki od n75 i pomierzyć, niż mieszać zaworkami. Liczyłem na to, że jakaś mądra głowa na forum się znajdzie i napisze coś ciekawego w tym temacie. W ostateczności podmienię te zaworki jak będę miał chwilę czasu.piow11 pisze:A czy podmieniałeś zaworki (N75 i N18)?
Pozdrawiam,
Radek
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 185 gości