Strona 1 z 1

Wymiana uszczelniaczy bez ściągania głowicy

: sob gru 06, 2008 20:11
autor: Dandy1984
Witam wszystkich serdecznie potrzebuję pomocy kupiłem golfa III TDI 90km z przebiegiem 270 tyś wygląda że nie będzie miał więcej wiem że to nie mało no ale i właśnie mam pewien problem rano jak go odpalam puszcza siwego dyma przez ok 20 sekund i przechodzi mu zastanawiam się czy to nie może być wina uszczelniaczy na zaworach bo normalnie jak jest ciepły jest wszystko ok dziwi mnie to nawet że oczywiście ciepły jak wcisnę mu gaz puszcza bardzo mało czarny dym więc to chyba silnik jeszcze będzie hulał taką tylko mgiełkę powinien chyba bardziej dymić chyba ale nie to jest moim problemem zastanawiam się czy mógłby m w takim silniku wymienić uszczelniacze na zaworach bez ściągania głowicy ale nie powietrzem bo nie mam takiej możliwości może coś mechanicznego jak w benzyniaku bo takowy posiadam sprzęt a w nim te wtryski są dziwnie przykręcane nie ma gwintu jak w benzynie do świec norma w dizlu wiem. Proszę was o wydanie opinii i być może zdjęcie i wymiary takiego sprzętu do podpierania zaworów. Pozdrawiam

: sob gru 06, 2008 20:22
autor: GRIZLI
1. Interpunkcja i składnia wskazana :grrr: Tragicznie czyta się Twój post. Grubo ponad 100 słów w jednym zdaniu...spróbuj to zrozumieć.
2. Uszczelniacze jak najbardziej można wymienić, bez zdejmowania głowicy. :bigok:

: sob gru 06, 2008 21:35
autor: miHoo79
Siwego czy bialego bo to jest duza roznica.. jak zapalasz rano to kreci dluzej i szarpie silnikiem przez kilka kilkanascie sekund?
Jesli tak to winil bym tu bardziej swiece, bo przy uszczelniaczach albo pierscieniach to siwo byloby za Toba przy kazdym butowaniu.
Mam tak samo rano bialo az wstyd a jak sie rozgrzeje to zadymi na czarno ale trzeba mu dokladac do pieca mocno..
Podepnij pod laptopa sprawdz katy, wartosc dawki startowej.. ale w 80% jestem przekonany ze to swiece, wymiana filtrow tez sie przyda skoro niedawno go kupiles

: sob gru 06, 2008 21:49
autor: cowboy
Jesli tak to winil bym tu bardziej swiece, bo przy uszczelniaczach albo pierscieniach to siwo byloby za Toba przy kazdym butowaniu.
właśnie przy uszczelniaczach dymi przez minute na zimnym, po rozgrzaniu uszczelniacze miekna i zaczynaja uszczelniac

: sob gru 06, 2008 23:35
autor: bongo
cowboy pisze:Jesli tak to winil bym tu bardziej swiece, bo przy uszczelniaczach albo pierscieniach to siwo byloby za Toba przy kazdym butowaniu.


właśnie przy uszczelniaczach dymi przez minute na zimnym, po rozgrzaniu uszczelniacze miekna i zaczynaja uszczelniac
Dokładnie.Olej przez nieszczelne uszczelniacze "kapie"do komory spalania i przy odpaleniu spala się,powodując dymienie na niebiesko.

Wymiana uszczelniaczy bez ściągania głowicy

: pn gru 08, 2008 01:20
autor: Dandy1984
skoro można wymienić uszczelniacze bez ściągania głowicy to czy mógłbym prosić o wymiary przyrządu do tego przystosowanego może jakieś fotki. jeżeli chodzi o dyma to niebieski jest ale tak jak pisałem przez kilkanaście może dziesiąt sekund później ustaje. Bardzo bym prosił jeszcze raz o te wymiary przyrządu Pozdrawiam

: pn gru 08, 2008 09:15
autor: Majek666
Dandy1984 pisze:przyrządu do tego przystosowanego
adapter do podlaczenia kompresora do komory silnika, sciagacz sprezyn zaworowych, szczypce do uszczelniaczy. Wymiary zaleza od producentow.

Wymiana uszczelniaczy bez ściągania głowicy

: pn gru 08, 2008 10:15
autor: Dandy1984
majek666 a nie występuje coś mechanicznego do podstawiania tych zaworów. ile potrzeba barów żeby to zrobić na powietrze.

: pn gru 08, 2008 10:30
autor: Majek666
Dandy1984 pisze:a nie występuje coś mechanicznego do podstawiania tych zaworów
Nie ma a przynajmniej nie spotkalem sie.

: pn gru 08, 2008 10:45
autor: J.B.S.
Jak głowica jest na zewnątrz to jest takie specjalne cos. Można podpierać tłokami jak masz głowicę na aucie.

: pn gru 08, 2008 13:09
autor: Majek666
jbs-78 pisze:Jak głowica jest na zewnątrz to jest takie specjalne cos
Jest specjalyny sciagacz (a wlasciwie sciskacz) sprezyn jest ich wiele rodzajow polecam lektore katalogow narzedzi samochodowych. Ale w tym temacie chodzi o wymiane Z GLOWICA NA SILNIKU czytaj co jest w temacie napisane.
jbs-78 pisze:Można podpierać tłokami jak masz głowicę na aucie
Nie w kazdym silniku.