Strona 1 z 2

Turbo zamiana, katalizator out.

: czw gru 04, 2008 22:14
autor: banankb
Witam od jakiegoś czasu mam problem z turbina często występuje notlauf. Z tego co wiem to turbo do czyszczenia. W najbliższym czasie zamierzam je wyjąć i czyścić lub wymienić. I mam takie pytania:
1). Czy turbina od ARL pasuje do AJM a może jakaś inna?
2) Czy EGR-a można kompletnie usunąć i wstawić jakąś rurę czy coś takiego żeby nie było problemów z komputerem?
3) Zamierzam również wywalić katalizator i wstawić strumienice żeby coś było jakaś puszka. Jaka jest średnica wydechu? Czy dodatkowo wywalić może jeszcze pierwszy tłumik? i zrobić przelotowy mam rurę kwasówke na to tylko że 50 mm średnicy i nie wiem czy się nada?
4) Jaką moc wytrzyma sprzęgło?
5) Jakieś inne propozycje porady.
6) Czy trudno będzie zmieścić większy intercooler może jakieś pasują bez większych przeróbek?
Silnik AJM 200.000km dwumas i sprzęgło nowe.

: czw gru 04, 2008 22:20
autor: borat
jaki masz nr turbinki ?

: czw gru 04, 2008 22:23
autor: banankb
borat pisze:jaki masz nr turbinki ?
z tym będzie problem bo się przygotowuje do wyjęcia a auto jak narazie cały czas używane a nie wiem czy z kanału się odczyta

: czw gru 04, 2008 22:30
autor: borat
ja do swojej niechcacy wsadzilem VNT15 i teraz mnie autobusy mijaja tragedia

: czw gru 04, 2008 22:34
autor: banankb
ja mam problem przy wyprzedzaniu jak w trakcie złapie notlauf i wtedy jest problem. I teraz max 120 nieraz 140 pojedzie i notlauf

: czw gru 04, 2008 22:43
autor: Cinek
borat pisze:ja do swojej niechcacy wsadzilem VNT15 i teraz mnie autobusy mijaja tragedia
seryjnie występuje vnt15 w 115 więc coś masz źle albo te autobusy całkiem szybkie są

: czw gru 04, 2008 22:45
autor: PinkFloyd
borat pisze:ja do swojej niechcacy wsadzilem VNT15 i teraz mnie autobusy mijaja tragedia
Zróblogi 011 pewnie grucha źle wyregulowana- standard w turbinach po regeneracji

: czw gru 04, 2008 22:52
autor: borat
jutro zrobie jak macher bedzie umial

: czw gru 04, 2008 22:56
autor: PinkFloyd
borat pisze:jutro zrobie jak macher bedzie umial
Oczywiście logi dynamiczne :smoke: tu masz jak zrobić jak nie bedzie umiał http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141462 i wklej tu na forum + logi 003 i 008

: czw gru 04, 2008 23:02
autor: borat
za pieruna niemoge tego pobrac

: czw gru 04, 2008 23:25
autor: PinkFloyd
borat pisze:za pieruna niemoge tego pobrac
Ten link działa http://rapidshare.de/files/38658431/Aud ... o.wmv.html klikasz na free potem czekasz az minie odliczanie a potem w here wpisujesz hasło podane wcześniej i klikasz Download

: ndz gru 14, 2008 00:34
autor: banankb
Więc dziś się wiozłem do pracy całe 3 h zajęło wyjęcie turbo i kata. I tak turbo mam VNT15
nie wyczuwam luzu osiowego "prawo lewo"
ale jest lekki luz "wyczuwalny" góra dół przód tył.
I co teraz robić czyścić i wstawić tą czy sprzedać i kupić od arl asz i co wtedy z wylotem doładowanego powietrza bo jest różnica?
Katalizator wydłubie środek i zostawię obudowę jak jest.
Egr zawalony lecz kolektor nie tak bardzo.
I mam pytanie odnośnie egr-u bo znajduje siew nim przepustnica zdaje się klapa gasząca czy nie będzie ona potrzebna?

: ndz gru 14, 2008 01:59
autor: Marioprestiz
a byly tez ajm'y z vnt17?

: ndz gru 14, 2008 12:51
autor: Kulon
banankb, egr trzeba zaślepić i wypatroszyć dla lepszego efektu

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... torder=asc

widze że już szukałeś tam informacji przeczytaj ingo na 14 stronie kolegi jaro4444