Strona 1 z 1
"polremont" glowicy w AFNie oraz problem ze skrzyn
: śr gru 03, 2008 12:20
autor: Pioteros
witam, poniewaz nadszedl czas na powazniejsza ingerencje w silnik mojego gofra (olej dostaje sie do ukladu chlodzenia) chcialbym prosic o pomoc co warto byloby powymieniac, zrobic przy rozbieraniu glowicy, jestem pewien ze uszczelniacze sa do wymiany, no i nieszczesna uszczelka pod glowica, czy ktos moze napisac jakas liste czesci ktore wlasnie wartobylo by jeszcze wymienic oraz ich orientacyjna cene, fajnie bylo by jakby ktos napisal jeszcze ile ok wyniosla by robocizna za wymiane wszystkiego (jesli ktos juz cos takiego robil, to ile zaplacil)
aha i jeszcze przy okazji zapytam... od jakiegos krotkiego czasu mam problemu z 1, 2 biegiem i wstecznym... czesto w ogole nie da sie ich wrzucic (zamiast 1 wskakuje 3, zamiast 2 - 4 a zamiast wstecznego - 1), czy to moze byc jakas blachostka czy cos powazniejszego? sprzeglo jest ok, nigdy nie mialem problemow, lapie jak nalezy
pozdrawiam serdecznie
: śr gru 03, 2008 12:27
autor: micky
potek pisze:aha i jeszcze przy okazji zapytam... od jakiegos krotkiego czasu mam problemu z 1, 2 biegiem i wstecznym... czesto w ogole nie da sie ich wrzucic (zamiast 1 wskakuje 3, zamiast 2 - 4 a zamiast wstecznego - 1), czy to moze byc jakas blachostka czy cos powazniejszego? sprzeglo jest ok, nigdy nie mialem problemow, lapie jak nalezy
tutaj to ja bym sie przyjrzal mechanizmowi wybierania biegow, czy nie poluzowaly sie sruby od ciegien na wybieraku. Ja jak u siebie ustawialem to przegialem i tez mi sie biegi mieszaly. 15 minut i ustawisz wszystko dobrze.
: śr gru 03, 2008 14:03
autor: vwolfi
ja też mam ten sam problem - syf w układzie chłodzenia, dowiadywałem się o cene takiego remontu i w poważnym warsztacie powiedzieli tak : uszczelka- 50-100 pln, szlifowanie głowicy- 50 pln, robota- 100 pln, czyli w najlepszym wypadku koszty zamknęły by się w kwocie 200 pln. Ale lepiej kupić jakąś lepszą uszczelkę np. Getze, do tego oczywiście uszczelniacze za parę pln, no i wypadałoby dać nowe szpilki. Gorzej jak głowica będzie pęknięta, ale tego pod uwage raczej nie biorę. A płyn idzie ci do oleju ?
: czw gru 04, 2008 14:01
autor: Pioteros
plyn do oleju chyba nie bo poziom oleju ostatnio spadl, podniosl sie za to poziom plynu no i w zbiorniczku robi sie taki "sraczkowaty" osad na korku, zbiorniczek w ogole zrobil sie ciemny
: czw gru 04, 2008 19:53
autor: Matijas
potek pisze:aha i jeszcze przy okazji zapytam... od jakiegos krotkiego czasu mam problemu z 1, 2 biegiem i wstecznym... czesto w ogole nie da sie ich wrzucic (zamiast 1 wskakuje 3, zamiast 2 - 4 a zamiast wstecznego - 1), czy to moze byc jakas blachostka czy cos powazniejszego? sprzeglo jest ok, nigdy nie mialem problemow, lapie jak nalezy
Jesli chodzi o te sprawe, to mialem podobnie. U mnie byla to kwestia regulacji wodzików na wybieraku, zajmuje to ok 10min i wszystko bangla jak nalezy. Mogly sie tez powycierac te tuleje plastykowe i to juz wiecej roboty, ale najpierw sprawdz czy da rade to wyregulowac.
: sob gru 20, 2008 13:24
autor: Pioteros
mam jeszcze pytanie, czy ktos moze zapodac jakas fotke albo powiedizec dokladnie gdzie sa te ciegna?
: sob gru 20, 2008 16:15
autor: vision
potek pisze:mam jeszcze pytanie, czy ktos moze zapodac jakas fotke albo powiedizec dokladnie gdzie sa te ciegna?
: śr gru 24, 2008 12:57
autor: Pioteros
a dokladnie zaznaczyc na zdjeciu ktos moze?