"polremont" glowicy w AFNie oraz problem ze skrzyn

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pioteros
Jeżdzem szypko!
Jeżdzem szypko!
Posty: 132
Rejestracja: sob sie 04, 2007 17:09
Lokalizacja: WS
Kontakt:

"polremont" glowicy w AFNie oraz problem ze skrzyn

Post autor: Pioteros » śr gru 03, 2008 12:20

witam, poniewaz nadszedl czas na powazniejsza ingerencje w silnik mojego gofra (olej dostaje sie do ukladu chlodzenia) chcialbym prosic o pomoc co warto byloby powymieniac, zrobic przy rozbieraniu glowicy, jestem pewien ze uszczelniacze sa do wymiany, no i nieszczesna uszczelka pod glowica, czy ktos moze napisac jakas liste czesci ktore wlasnie wartobylo by jeszcze wymienic oraz ich orientacyjna cene, fajnie bylo by jakby ktos napisal jeszcze ile ok wyniosla by robocizna za wymiane wszystkiego (jesli ktos juz cos takiego robil, to ile zaplacil)

aha i jeszcze przy okazji zapytam... od jakiegos krotkiego czasu mam problemu z 1, 2 biegiem i wstecznym... czesto w ogole nie da sie ich wrzucic (zamiast 1 wskakuje 3, zamiast 2 - 4 a zamiast wstecznego - 1), czy to moze byc jakas blachostka czy cos powazniejszego? sprzeglo jest ok, nigdy nie mialem problemow, lapie jak nalezy

pozdrawiam serdecznie



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » śr gru 03, 2008 12:27

potek pisze:aha i jeszcze przy okazji zapytam... od jakiegos krotkiego czasu mam problemu z 1, 2 biegiem i wstecznym... czesto w ogole nie da sie ich wrzucic (zamiast 1 wskakuje 3, zamiast 2 - 4 a zamiast wstecznego - 1), czy to moze byc jakas blachostka czy cos powazniejszego? sprzeglo jest ok, nigdy nie mialem problemow, lapie jak nalezy
tutaj to ja bym sie przyjrzal mechanizmowi wybierania biegow, czy nie poluzowaly sie sruby od ciegien na wybieraku. Ja jak u siebie ustawialem to przegialem i tez mi sie biegi mieszaly. 15 minut i ustawisz wszystko dobrze.



Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » śr gru 03, 2008 14:03

ja też mam ten sam problem - syf w układzie chłodzenia, dowiadywałem się o cene takiego remontu i w poważnym warsztacie powiedzieli tak : uszczelka- 50-100 pln, szlifowanie głowicy- 50 pln, robota- 100 pln, czyli w najlepszym wypadku koszty zamknęły by się w kwocie 200 pln. Ale lepiej kupić jakąś lepszą uszczelkę np. Getze, do tego oczywiście uszczelniacze za parę pln, no i wypadałoby dać nowe szpilki. Gorzej jak głowica będzie pęknięta, ale tego pod uwage raczej nie biorę. A płyn idzie ci do oleju ?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

Awatar użytkownika
Pioteros
Jeżdzem szypko!
Jeżdzem szypko!
Posty: 132
Rejestracja: sob sie 04, 2007 17:09
Lokalizacja: WS
Kontakt:

Post autor: Pioteros » czw gru 04, 2008 14:01

plyn do oleju chyba nie bo poziom oleju ostatnio spadl, podniosl sie za to poziom plynu no i w zbiorniczku robi sie taki "sraczkowaty" osad na korku, zbiorniczek w ogole zrobil sie ciemny



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » czw gru 04, 2008 19:53

potek pisze:aha i jeszcze przy okazji zapytam... od jakiegos krotkiego czasu mam problemu z 1, 2 biegiem i wstecznym... czesto w ogole nie da sie ich wrzucic (zamiast 1 wskakuje 3, zamiast 2 - 4 a zamiast wstecznego - 1), czy to moze byc jakas blachostka czy cos powazniejszego? sprzeglo jest ok, nigdy nie mialem problemow, lapie jak nalezy
Jesli chodzi o te sprawe, to mialem podobnie. U mnie byla to kwestia regulacji wodzików na wybieraku, zajmuje to ok 10min i wszystko bangla jak nalezy. Mogly sie tez powycierac te tuleje plastykowe i to juz wiecej roboty, ale najpierw sprawdz czy da rade to wyregulowac.


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
Pioteros
Jeżdzem szypko!
Jeżdzem szypko!
Posty: 132
Rejestracja: sob sie 04, 2007 17:09
Lokalizacja: WS
Kontakt:

Post autor: Pioteros » sob gru 20, 2008 13:24

mam jeszcze pytanie, czy ktos moze zapodac jakas fotke albo powiedizec dokladnie gdzie sa te ciegna?


Było 97" Mk3 AFN -> Było 98" A4 B5 Avant 1.8 T Quattro -> Jest 98" A8 D2 4.2 Quattro :) :)

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » sob gru 20, 2008 16:15

potek pisze:mam jeszcze pytanie, czy ktos moze zapodac jakas fotke albo powiedizec dokladnie gdzie sa te ciegna?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Pioteros
Jeżdzem szypko!
Jeżdzem szypko!
Posty: 132
Rejestracja: sob sie 04, 2007 17:09
Lokalizacja: WS
Kontakt:

Post autor: Pioteros » śr gru 24, 2008 12:57

a dokladnie zaznaczyc na zdjeciu ktos moze?


Było 97" Mk3 AFN -> Było 98" A4 B5 Avant 1.8 T Quattro -> Jest 98" A8 D2 4.2 Quattro :) :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości