Zawór regulacji łopatek turbiny VNT- jak regulować?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Zawór regulacji łopatek turbiny VNT- jak regulować?

Post autor: PinkFloyd » pn gru 01, 2008 21:56

Po ostatnim zlogowanie wyszło mi, ze turbinka ładuje optymalne ciśnienie dopiero od 2200 obr i tak do 4500 równo, przy 1800 obr mam tylko 1550 mbar. Zastanawiam sie czy nie skócić sztangi- ale o ile obrotów- zimno jest i nie chce mi sie dwa razy wchodzic do kanału :grin: Czy ktos sie orientuje ile wzrasta cisnienie przy jednym obrocie śrubki regulacji?? CZy aby skrócić sztange należy kręcić śrubka regulacji jak pokazuje żółta strzałka na zdjęciu czy jak niebieska? Dzieki za pomoc. :pub:

Obrazek



Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » pn gru 01, 2008 22:04

Nie musisz wchodzic do kanalu.
O wiele lepszy dostep jest od gory.
Aby ja skrócic musisz poluzowac nakretke kontrujaca i wkrecic druga na sztandze. Ale po co chesz ja skracac?? Jak masz fabrycznie ustawione to powinno byc oki chyba ze ktos ja juz wczesniej regulowal.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości