Witam. Mam problem z szarpaniem silnika w 1z. Otóż na początku było od 1400-1800 obrotow. Odpiąłem wtyczkę od impulsatora i ok, czyli nastawnik do czyszczenia. Wyczysciłem i o niebo lepiej, ale nie zniknelo calkiem a z czasem robiło się mocniejsze i przeniosło sie na wyższe obroty, tzn. do ok 2300 (im większe obciążenie tym mocniej szarpie), więc drugi raz rozebralem nastawnik. Syfki były, ale znikome. Wyczysciłem, złożyłem i jest bez zmian, dalej szarpie.
Może ktoś pomóc co dalej z tym fantem??
Szarpie budą, ale czy to napewno nastawnik?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tak. Ruszałem po przykręceniu właśnie, żeby zobaczyć czy wirnik nie trze. A jest tam wogóle jakiś zakres regulacji?? Wydawało mi się, że w jednym miejscu dość blisko siebie były, ale nie tarło wyraźnie.
Dziś jeszcze odłączę wtykę i się przejadę i dam znać co i jak.
[ Dodano: 02 Gru 2008 17:43 ]
No więc przy odłączonym impulsatorze od 1000 obrotów gaz do dechy i nic nie szarpie.
[ Dodano: 03 Gru 2008 09:16 ]
Czyli znowu próbować czyścić nastawnik??
[ Dodano: 03 Gru 2008 18:34 ]
nikt już nie pomoże??
[ Dodano: 13 Sty 2009 21:01 ]
Po zmianie Turbo na AWX, komputera od AFN i zaworka sterowania turbiną problem znikł :green_fuck:
Dziś jeszcze odłączę wtykę i się przejadę i dam znać co i jak.
[ Dodano: 02 Gru 2008 17:43 ]
No więc przy odłączonym impulsatorze od 1000 obrotów gaz do dechy i nic nie szarpie.
[ Dodano: 03 Gru 2008 09:16 ]
Czyli znowu próbować czyścić nastawnik??

[ Dodano: 03 Gru 2008 18:34 ]
nikt już nie pomoże??

[ Dodano: 13 Sty 2009 21:01 ]
Po zmianie Turbo na AWX, komputera od AFN i zaworka sterowania turbiną problem znikł :green_fuck:
Ostatnio zmieniony wt gru 02, 2008 12:14 przez Gacekk, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości